@Aquaslide Als eigenaar van een GoPro en pretpark "vlogger" (die ook naar het Tikibad is geweest), kan ik op basis van je wensen lijst nog steeds de GoPro 7-8 aanbevelen. Maar lees dat de rest dat ook al heeft gedaan.
Tevens zat ik ook bij mijn eerste aanschaf van een GoPro gigantisch te twijfelen om hem te kopen, maar sinds ik hem heb is het echt één van de beste aankopen geweest van de afgelopen jaren. Zo veel plezier van dat apparaat.
Ik ken niet heel veel parken/zwembaden waar je een camera nog los in je hand mag houden bij een attractie, daarom zou ik lekker van zo'n extra add-on als een chest wrist geen moeite doen en hem er gewoon bij aanschaffen. Hama biedt genoeg goedkopere alternatieven zodat je niet alles van GoPro zelf moet kopen, en als je er 1 wilt dan wil je al gouw weer een volgende. Op dit moment stik ik van de randapparatuur, zo'n GoPro Adventure Pack is een super fijne investering bij je GoPro.
P.s. Een medewerker van de Media Markt heb ik nog nooit serieus genomen, 9/10 keer heb ik meer informatie over het product dan hun zelf. En ze krijgen ook bij een boel producten via het team te horen om het te promoten (althans dat was vroeger zo, had met provisies te maken), daarom zal ik lekker van te voren reviews lezen en apparaten dmv Tweakers met elkaar vergelijken.