elmarwouters Vriend_van_de_club Viel me wel op dat de draak (glijbaan) omhoog ging, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ik zat er vorige week naar te kijken en dacht, dat klopt niet.
Marvin Dit stond allemaal al lang op de planning en het geld was dan ongetwijfeld ook al gewoon gereserveerd en de spullen besteld. Echt nieuwe uitbreidingen zullen vast even op een laag pitje staan maar met hetgeen wat al gepland was word lekker doorgepakt.
MisterVW Ik zie wel een aantal glijbanen die me technisch onmogelijk lijken. Zouden ze die dan alleen voor thema aanbrengen?
Huubdv MisterVW Voor zover ik de maquette heb kunnen bekijken begin augustus tijdens mijn bezoek aan Rulantica is dat het geval. Mooi voorbeeld is de buis die van een van de hogere torens omhoog gaat en eindigt in een draken kop.
elmarwouters Michael Je zag vorige week ook goede werkzaamheden zichtbaar zowel in Rulantica als daarbuiten, ik zat rustig van een virgin cocktail (moest nog rijden) te genieten toen er ineen keer een kraan werd opgezet met een tering herrie erbij 😃
Vluggesjaak Volgens dit bericht krijgt Rulantica een ProSlide RallyRacer. Ik heb dit nog nergens in een maquette of tekening kunnen vinden dus twijfel aan de juistheid van dit bericht. Iemand hier wat meer informatie over kunnen vinden? https://www.thrilltalk.com/waterpark-rulantica-gaat-uitbreiden-met-wedstrijdglijbaan-van-proslide/
Loekiloeki Vluggesjaak De berichtgeving is juist. Dit project is alleen iets voor over ongeveer 5 jaar dus vandaar dat er nog niet veel over bekend is.
Timmmvs Hmmmnja, aan de ene kant ziet 't er tof uit, aan de andere kant een beetje als een rommeltje.
Cerveza Dat wordt toch wel een flink gebied, zie ook dat ze de apres ski tent bij de buiten bar neer hebben gezet😢 Dat was vorig jaar erg tof!