Na het fantastische dagje Energylandia wordt het nu tijd om eens rustig aan te doen. Helaas zat Legendia er niet in deze trip maar die houden we nog te goed, die nieuwe Vekoma baan daar. In het laagseizoen is dat park namelijk alleen in het weekend open. Dus ja het had in principe wel kunnen lukken maar dan hadden we meteen de eerste dag naar Polen moeten rijden en daar hadden we niet zo'n zin in.
Maar goed, wat wel open is is Rabkoland. Een klein parkje niet heel ver van Energylandia af. Na Rabkoland zijn we nog naar Jura Centrum gereden wat er ook niet ver vandaan ligt, maar dat parkje was toch wel gesloten. Volgens de website had het wel open moeten zijn maar zal vast ook alleen het weekend geweest zijn. Mijn Pools is namelijk nog niet zo heel goed.
Rabkoland
Rabkoland is een klein vaag park waar ze niet vies zijn om meteen bij 3 van de 6 geuploade video's, een auteursrechten claim in te dienen. En dit was letterlijk dezelfde dag nog dus ik vraag me af of dat dat wel van zo'n park afkomt, die claims. Ik krijg die mails weleens vaker van Youtube maar er staat altijd in die standaard mail dat je in principe niks hoeft te doen dus doe ik dat ook niet.
Je kunt bij de ingang losse tickets kopen of een polsbandje voor unlimited rides. Wij namen de polsband maar voor Jacqueline was dat achteraf eigenlijk niet nodig. Zij doet daar dan eigenlijk te weinig voor. Maar ja toch wel gezellig als we een paar rides samen kunnen doen.
De onride van het reuzenrad.
Helaas is bingo halen onmogelijk voor ons in dit park.
Wij mogen deze doen.
De onride die ik gemaakt heb.
Zo'n rondje achter in de tuin moet lukken.
Heeuuuuj. Pizza bij een heel chagrijnig vrouwtje.
Was nog best even zoeken om iemand te vinden die m aan wilde zetten.
De onride.