Gisteren tweemaal kunnen doen. Zonder een enkele onride te zien. En damn wat is die indrukwekkend. Zowel de voorshow als de rit zelf. De lancering, je komt bovenin en dan … viel mijn mond letterlijk open om “wow” te zeggen. Dit is hoe je een indoor achtbaan met schermen goed kan doen.
Een tip: kijk net zoals mij geen onride en laat je compleet verrassen. Zo’n dingen zijn in het echt altijd gaver dan op video en zo blijf je lekker verrast en in mijn geval overdonderd. En je gaat echt overdonderd worden.
Een zeer vette toevoeging voor EPCOT! 😎
Hier vind ik trouwens weer dat Disney laat zien dat ze het toch net weer iets beter kunnen dan Universal door op alle details te letten. Ze moeten gedacht hebben “hey laat ons eens een Universal-ride met schermen bouwen, maar dan beter.” Ze gebruiken bijvoorbeeld betere schermen/projectoren en dat zie je meteen. De voorshow en wachtrij lijkt zo crisp dat het eraf spat.
Nog een leuk weetje, volgens mij is dit de eerste maal dat Disney in de stations een voorziening heeft gebouwd waardoor je makkelijk een keuze van zitplaats kan vragen. Meestal weigeren ze dit niet maar nu is het ingebouwd. Één keer gebruik van gemaakt om volledig achteraan te zitten en daar is ie toch intenser. Mooi zo Disney. 👍🏼
Ik had gehoopt dat Parijs ook iets in deze aard zou krijgen met Avengers maar het is nu wel heel duidelijk dat dit enooorm ver uit elkaar ligt. 😅