John
Het assoritiement is echt bedroevend en niet eens Duits.
De kipnuggets zijn Amerikaans evenals de uienringen.
Het moet dan toch haast wel zo zijn, dat de Efteling bewust (jammer genoeg) kiest voor een menu wat elke 16 jarige medewerker kan bereiden zou je denken?
Ik bedoel echt Duitse schnitzel bereid men ook in een laagje frituurvet, dus die hadden ze ook gewoon in de frituur kunnen mikken.
En de braadworst kan ook op een gasbbq, in Phantasialand lukt dat bijvoorbeeld ook prima.
Alleen van de halve hanen kan je indenken dat het bewerkelijk is qua inschatten hoeveel er op de spit een tijd moeten en hoeveel er verkocht gaan worden.
Ik vraag mij echt serieus af hoe de Efteling altijd dit soort keuzes maakt (en helaas nog steeds blijft maken).
Kijk, ik had liever ook een volwaardige biergarten met Erdinger van de tap met friet en een halve haan of flammkuchen, maar snap ook wel dat de ze hier niet de keuze voor maken.
Maar hoe moeilijk kan het zijn ietswat een echte Duitse kaart met Duitse lekkernijen aan te bieden, ipv 1 in een dozijn standaard kipnuggets met friet, komop zeg.
Vergeleken met andere parken vind ik de Efteling echt qua horeca slecht, qua eten en ambiance. (muv Ravelijn wat leuk is opgezet qua ambiance en gerechten).
Eind vorig jaar met het werk in de Efteling gegeten bij de het Panorama restaurant, echt een ongezellig boel (magnetron midden op de vloer) en eten ook niet bijster spannend of speciaal te noemen...