Inmiddels zijn we weer wat verder in de ontwikkeling en hebben we een eerste aantal testpersonen de site laten bezoeken. Momenteel zijn we druk bezig om wat zaken aan te passen aan de hand van de gegeven feedback. Omdat we de input van de community erg belangrijk vinden hebben we een prominente plek ingericht voor het zelf insturen van informatie. Om dit zo eenvoudig mogelijk te maken hebben we een apart contactformulier die zich aanpast aan het geen je wil toevoegen aan de site. We verwachten zelf dat voornamelijk nieuwe informatie over bestaande darkrides en fotos binnen zullen komen.
We hebben ervoor gekozen om mensen niet, zoals bij wikipedia, zelf de attracties aan te laten passen. We laten dit via een aparte groep gebruikers gaan die iedere inzending los bekijkt en aan de hand van de binnengekomen informatie de attracties aanpast.
Op deze manier hopen we het zo eenvoudig mogelijk te maken om nieuwe informatie toe te voegen. Dit formulier zal de 1e april samen met de rest van de site beschikbaar zijn via de site.
Naar de mogelijkheid om eenvoudig informatie in te sturen zijn we ook bezig om de site zelf aan te passen, te testen en weer aan te passen. Zo hebben we de frontpage een aantal keer omgegooid en denken we inmiddels de goede opzet gevonden te hebben. Zo hebben we een splitsing gemaakt tussen nieuws en specials. Die laatste zullen aanzienlijk minder vaak gepost worden dan het nieuws, maar ik denk dat jullie de specials enorm leuk gaan vinden. Ik kan nog niet verklappen welke specials we gaan posten in de eerste maanden, maar we hebben een leuke mix van achtergrond verhalen, interviews en making offs van verschillende attracties klaarstaan!
Over ongeveer 10 dagen is het zover, dan gaan we live! Ik ben enorm benieuwd naar jullie meningen. Ideeën zijn trouwens altijd welkom!