JeepeeB Ik moet eerlijk zeggen dat buiten het op een aantrekkelijke manier aanbieden van informatie over darkrides er niet echt een doel achterzit voor mij. Ik vind het vooral erg jammer dat er geen goed overzicht is van dit soort attracties aangezien ze voor mij vaak het belangrijkste onderdeel vormen van een pretparkbezoek (op attractiegebied). Luc en Erik kunnen natuurlijk andere doelen hebben, maar het zal niet veel afwijken lijkt me.
Met betrekking tot het beeldmateriaal hebben we redelijk wat discussies gehad en zijn uiteindelijk erop uitgekomen dat we alleen eigen foto's toestaan of beeldmateriaal van parken mits daar schriftelijke toestemming voor is (dit hebben we momenteel van de Efteling). Binnen de attractiepagina's hebben we ook ruimte vrij gehouden om de eigenaar van de foto te benoemen.
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat foto's van derde partijen de weg vinden naar de site. Hoewel we hier goed op scannen voor het definitief plaatsen kan er altijd een foto tussendoor slippen. Voor die situaties hebben we een contactformulier waarin bezwaar kan worden gemaakt tegen het (oneigenlijke) gebruik van een foto.
Kortom, de eigen foto's of aangeleverde foto's (met toestemming van de maker) zullen de voornaamste bron van foto's zijn. Daarnaast zullen we foto's van de parken zelf met toestemming gebruiken.