Ik ben weer eens even los gegaan in Photoshop. Hoe kan het eruit zien als ze de Boosterbike een retheme geven naar de Magische Vallei? Met een beetje blue sky imagineering heb ik het onderstaande plaatje gemaakt:
Station
Ik zou het station volledig indoor maken. Hier kan de transfer track in verwerkt worden en op deze manier onttrek je de loods meteen voor een groot deel uit het zicht vanuit dit deel van het park. Eventueel zou je zelfs een voorshow in de binnenwachtrij kunnen maken. Daarnaast heb ik een groene plantentunnel rondom de launch gemaakt, zodat hier vóór en tijdens de launch allerlei effecten in kunnen worden geplaatst.
De rit zelf
Tijdens de rit zijn er watertjes en een aantal dwervelhuisjes toegevoegd. De track zelf is vormgegeven als een soort plant. Vandaar dat de supports ook bruin worden en overwoekerd worden door wortels. Ten slotte zal er een nieuw ontwerp voor de treinen in Magische Vallei stijl moeten komen, wel met behoudt van het 'stoere' van een motor.
Ik verwacht echter niet dat Toverland het budget heeft om deze attractie zo'n grote update te geven. Ik denk dat zo'n upgrade al snel 3-4 miljoen zal kosten. Maar we kunnen uiteraard wel altijd blijven dromen 🙂 Wat denken jullie ervan?