Oei, de Hagrid in de pre-show Pepper's Ghost effect voelt niet als de Hagrid uit de films...
Islands of Adventure bouwt Hagrid's Magical Creatures Motorbike Adventure
Convival Is dat dan dus de animatronic? Ik heb namelijk wel serieus zitten kijken of dit dan een animatronic is (die we in de teasers voorbij hebben zien komen) of dat dit net als de motoren en Arthur Weasley een projectie is.
Projectie want: vrij vloeiende bewegingen
Animatronic want: het aantal bewegingen is heel beperkt.
Ik vermoed dat dit wel de animatronic is. Hij is in dat geval wel echt goed hoor, maar eigenlijk niet voor deze situatie.
Waar lopen we nu doorheen in de wachtrij? Een grot-achtig iets?
Als dat klopt, en het is dus Robbie Coltrane, dan vind ik dit (ondanks z'n gezondheidsproblemen) geen heel best stukje preshow.
Iemand al een onride POV gezien?
Dit is de enige POV die momenteel online staat, de kwaliteit is zeer matig. Voor wat er te zien is, is het best tof! Begint vanaf ongeveer de 3e minuut met de POV. Ik gok dat vandaag/morgen wel wat on-rides online zullen komen.
Als je het ritverloop een beetje kent, kun je dit filmpje best goed volgen. Tof hoor, goeie ride wel. Het laatste stuk lijkt ook goed in elkaar te zitten, al had het laatste stuk op goeie snelheid (dus vanaf de allerlaatste launch na de droptrack) van mij wel wat langer mogen duren. De verhouding traag-snel is nu eigenlijk zo'n 85-15%.
Ik weet niet of je nou echt vrolijk moet worden van deze wachttijden.
whahahaha knettergek. Voor geen goud.
Zo dat zijn eens wachttijden! Je moet er wat voor over hebben! #Bizar
- Bijgewerkt
Onride waar wat meer te zien is. Ik vind het maar matig. Zeker geen 10 uur wachten waard
Dat kan toch ook bijna niet? Lijkt pure publiciteit.
Maarrrrrr... geen enkel scherm te zien in deze ride. Dat is dan weer een positief punt!
Het ziet er uit als een leuke attractie, maar ik vind die eenhoorn op het einde zo lelijk! Eigenlijk lijkt het mij een ontzettend goed afgewerkte attractie, maar dat enorme platte perron op het einde in combinatie met die eenhoorn vind ik echt jammer.
Ik vind 't toch wel een erg gave coaster geworden hoor. Goeie lengte, tof aangekleed en vooral heel knap hoe het stuk achteruit als een verrassing komt. Ze hebben die spike echt knap weggewerkt als je aan komt rijden!
Tien uur wachten? Ik gok zo dat dat een reclamestuntje is. Alsof ze echt weten wat de rij is op dag 1...
Ik vind het er echt ontzettend goed uitzien. De achtbaan lijkt tammer dat gehoopt, maar ik denk dat de real-life ervaring het helemaal goed maakt.
Het voelt alleen niet als écht Harry Potter. Ik kan de setting van deze coaster simpelweg niet plaatsen in het HP-universum, ondanks dat er nog best wel wat bekende onderwerpen langskomen.
En ja, die eenhoorn is echt heel slecht. Samenwerking met Phantasialand?
Ik vind dit echt zeer tof als een familie-achtbaan! Geslaagd in mijn ogen
Ik had verwacht dat de kwaliteit van de animatronics er niet echt toe zou doen, maar de onride bewijst helaas het tegendeel. De achtbaan zelf vind ik eigenlijk best leuk geworden.
Ik moest lachen...
Sjiebert Dat is ook mijn punt een beetje. Die hele kasteel-setting is gewoon raar. Als ze meer met fake-trees en grotten hadden gewerkt had het meer overtuigd denk ik. En jammer van die Fluffy animatronic zo out in the open. Dat was een leukere verrassing binnen geweest dan Devil's snare.
Nee, dit is voor mij niet helemaal in lijn met de andere Potter-uitbreidingen. Lijkt me meer een easy-win in verband met Star Wars bij de buren.
Sorry voor de vele Anglicismen in deze post