Mijn passie voor parken zat er al vroeg in zo rond 11/12 jaar had ik toch al het gevoel dat ik pretparken interessant vond(dat is nu 9 jaar geleden). Ik kwam toen dr tijd niet erg ver vanwege mijn leeftijd en mocht mede nog niet in de Booster bike. Ik woon zelf in het mooie Limburg dus parken zijn niet ver weg.
Vanaf het begin ging ik minstens samen met de familie naar de Efteling 1x per jaar. Later kwamen er wat lokalere parken en Toverland erbij. Vanaf groep 6 op de basisschool heb ik kennis gemaakt met Phantasialand(ja, ik heb de 1000 en een nacht attractie nog meegemaakt). Sindsdien ging ik vooral naar parken waar mijn ouders ook naartoe zijn geweest. Zoals Movie Park of Bobbejaanland. Als we met het gezin op vakantie gingen. Waren pretparken een bijzaak. Zo ging ik naar Plopsaland en naar Gardaland. Tevens ben ik vaker naar Disney gegaan vanwege jubileums of mijn communie.
Mijn eerste echte pretpark trip was in 2015(16 jaar). Toen ben ik naar Europa Park gegaan waar ik al gelange tijd heen wilde. sindsdien heb ik al wat parken afgestruind. Zoals: Port Aventura, Liseberg, Grona Lund, Linnanmaki etc. En dat steeds met mijn vader omdat ik niet veel vrienden had die dezelfde passie deelde als ik. Mijn eerste bezoek alleen was aan de Efteling met de trein zo'n 2 jaar terug. Sindsdien ben ik al vaker met de trein en de auto naar parken alleen gegaan.
Om even iets te schatten, toen ik 16 jaar was ben ik voor de eerste keer naar Walibi Holland gegaan.
Ik ben op het forum Themepark.nl gestart sinds 2018 vanwege de Zweden trip die ze toen organiseerden (helaas hadden ze geen plek meer toen). Mijn eerste meeting met hun was de UK trip 2018. Sindsdien probeer ik vaker mee te gaan met deze trips/meetings en heb ik aan UK trip 2019 en de Walibi meeting van afgelopen jaar deelgenomen. Dit jaar probeer ik de meeting van Tripsdrill en Toverland te deelnemen. Ik ga wel sws mee met de Polen trip.