Remco82 Op 2 november een bezoek aan Walibi Belgium gebracht, dit keer tijdens het halloween periode wat helaas ook best veel drukte met zich mee bracht...wat op zich niet erg was waardoor we besloten om voor de spookhuizen te gaan. Voor mij de eerste keer dat Karma World zie en moet zeggen dat het er goed uitziet, ook Popcorn`s Revenge is een leuke shooter. Tiki Waka had ik al op mijn lijstje staan, maar ook dit is gewoon een leuke familie baantje. Ook dat gebied ziet er erg goed uit en ze zijn ook op de goede weg bij Walibi Belgium, FunPilot was weer een nieuwe credit en ook deze was best grappig. Wat ik al eerder zei het was vrij druk dus we hebben niet alle attracties gedaan, later op de dag zijn we voor de spookhuizen gegaan en zogezegd de sfeer van Halloween op te gaan snuiven..maar daar over zo meteen meer en eerste nog andere fototjes. Ik moet zeggen dat het Halloween gebeuren mij goed is bevallen in dit park, veel scarezones waarbij Block H er tussenuit sprong kwa interactie met de bezoekers, de rest van de scarezones had dat een stuk minder en ook minder scareactors. We hebben ook een paar spookhuizen gedaan met name: Quarantaine : Helaas wel bij daglicht maar nog steeds vermakelijk. Bloc H : Leuke locatie en verder prima gedaan. The Curse Of Amun: Deze was ook erg goed en vond ik tot nu toe de beste van het park ..totdat.. Nagulai: Dit was echt de beste die we op deze dag hadden gedaan, en niet vanwege de scare jumps maar gewoon om de look en sfeer die hier rondhing en hopelijk is dit een blijvertje. Ook de show Mystica was erg goed om te zien. Halloween in Walibi Belgium was een zeer geslaagd uitje!
Dennis Eftelflags helemaal met je eens. Sommige huizen waren leuk. Ook de decoratie was erg mooi van de twee nieuwe. Alleen konden de acteurs wel even een Scare Training gebruiken.... Want het goede spel was ver te zoeken bij veel acteurs. Op een paar uitzonderinge na. Remco82 dank je wel voor je verslag! Leuk om nu weer wat van halloween terug te zien.
msnguy Dennis helemaal met je eens. Sommige huizen waren leuk. Ook de decoratie was erg mooi van de twee nieuwe. Alleen konden de acteurs wel even een Scare Training gebruiken.... Want het goede spel was ver te zoeken bij veel acteurs. Op een paar uitzonderinge na. Dit heb ik eigenlijk bij alle Halloweenevents in Vlaanderen... Toeval? Remco82 Leuk TR. Ik vond de 2 nieuwe spookhuizen prachtig gedecoreerd en vrij lang, maar de scares konden beter. Ik kan me ook wel vinden in je mening over Fun Pilot. Een prima baantje die aansluit bij de doelgroep van Walibi Belgium!
Marvin Als ik die foto's zo zie word het toch wel weer eens tijd om een keer die kant op te gaan er is echt veel veranderd in een paar jaar tijd! Bedankt voor je verslag 🙂
Eftelflags Ikzelf vond Walibi Belgium's halloween verrassend maar niet perse heel goed. Zitten paar leuke huizen in, maar voor de kwaliteit zou ik toch kiezen om naar de polder te gaan.
Remco82 Eftelflags Natuurlijk zijn ze in de polder kwa kwaliteit stukken beter dan in Belgie, daarom moet je der ook met weinig verwachtingen heen gaan en kan het je toch nog goed verassen. PS we zagn je nog voorbij vliegen die dag. Dennis Heeft dat er niet mee te maken met dat je de laaste jaren in Nederland doodgegooid word met verschillende grote en kleinere Halloween events? Met meer de instelling om lekker te cashen en in te haken op de populariteit, in plaats van ook kwaliteit neer te zetten?
Dennis msnguy Dit heb ik eigenlijk bij alle Halloweenevents in Vlaanderen... Toeval? Niet alleen bij de evenementen in vlaanderen. Dit is op het moment een algemeen probleem bij events. Er wordt vaak veelste makkelijk over gedacht. Als je nu kijkt naar bijvoorbeeld de UK of USA daar worden zelfs externe trainers ingehuurd om de acteurs te trainen. Waar in en om Nederland nog een soort van owh dat doen we zelf wel gevoel bij zit...
Dennis Remco82 Dat speelt inderdaad ook mee. Kan zo een paar voorbeelden geven van Events die vooral voor het cashen bezig zijn. Maarja veel mensen zijn ook weinig gewent, al beginnen mensen tegenwoordig wel een klein beetje walib gewent zijn. Maar ik vind het wel jammer, want als je nu kijkt naar de nieuwe huizen. Die waren erg mooi, alleen als spel niet super is is het gewoon zonde en kan je net zo goed gewoon zwarte muren neer zetten... Met acteurs in zwarte pakken. Dan schikt men ook. Of er dan maar animatronics in zetten...