Hjalmar En waar een maand geleden werd begonnen aan het opbouwen van de nieuwe torens, zijn de eerste fotos nu geplaats van en aantal van die torens. Super excited om te zien hoe het straks in het echt eruit ziet!
Niek Gaaf! Onder dezelfde account vond ik dit filmpje nog, dat geeft een mooi beeld. Bizar hoe dit kasteel straks zo'n 2 x zo groot wordt!
Glenneke Ik krijg zo'n beetje een Tokyo Disneyland Hotel-gevoel. Een beetje Playmobil-achtig, al weet ik dat het plastiekerige uiterlijk misschien nog gaat veranderen in de toekomst. Erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, maar op de concept arts ben ik niet zo'n fan..
Tonnie Ik blijf t vooral creatief vinden dat er gewoon een mega kasteel achter het bestaande geplakt word ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Hjalmar Enige wat ik momenteel minder vind is de onderkant aan de achterkant van het kasteel, ziet er on-natuurlijk uit. Verder vind ik hem prima.
Tonnie Hjalmar Dit gaat wel echt enorm hard momenteel! Dat is niet gek nu alle delen prefab ernaast staan. dat maakt het een stuk makkelijker zo.
Tonnie Zo te zien aan alle bevestigingen komt er nog eea aan. Sowieso een hele verbetering van wat het was, maar ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Niek Het is wel eens een heel ander kasteel dan wat we gewend zijn, maar ik hou d'r van! Dit wordt echt wel mooi! Ik hoop dat het nog wel mooi in verhouding staat met de inieminie huisjes aan die kant van de mainstreet (met het overdreven uitgevoerde forced perspective), maar dat zal vast goed komen.
Michael Het is best een beetje maf om zo een kasteel te zien ontstaan, normaal zijn dit soort dingen nooit zichtbaar in een Disney park. Maar dat maakt het niet minder indrukwekkend. Hoeveel hoger gaat het kasteel nog worden? Iemand een idee?
Jules Michael Hoeveel hoger gaat het kasteel nog worden? Iemand een idee? Er komt volgens mij nog een ronde toren achter het hoogste dakpunt dat er nu al staat. Die schat ik nog eens 10 meter hoger in dan de huidige top. Daardoor krijgt het kasteel nog meer een gevoel van een slank sprookjesgebouw en niet de breedte die je in Anaheim ziet. Ik vind het wel erg overheersen ten opzichte van de berg achteraf en relatief tot de Main Street, maar het zal uiteindelijk toch een verbetering zijn.
Convival Zeer bijzonder om zo'n half kasteel te zien. Wel tof dat het nu zo goed gevolgd kan worden hoe zo'n kasteel ontstaat. Was het trouwens bekend wanneer alles af is?
Tonnie Hij is al uit 2018 maar ik had deze rendering van de uitbreiding van het kasteel nog niet zo gezien.
Guy Gaat echt hard. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze het bestaande kasteel gebruiken in het nieuwe ontwerp, terwijl het toch één geheel lijkt te worden. Erg knap. Ik ben enthousiast.
Hjalmar Tada,hij staat ik volle lengte. Kreeg deze foto net via whatsapp binnen En nog eentje via Disney and more
Japio Ziet er toch wel spectaculair uit zo! En gelukkig nog steeds met de mooie achtergrond van de bergen.
Jules Japio Ziet er toch wel spectaculair uit zo! En gelukkig nog steeds met de mooie achtergrond van de bergen. Ja, deze laatste piek voegt aan de vorm wel nog echt iets toe. Ik ben iets minder kritisch nu...
Michael Wow, wat een tempo ook (logisch ook als alles in elkaar geschroefd kan worden). En nu al een mooi gezicht vanuit Mainstreet.