Hier hebben we stiekem nog best lang staan wachten. Maar ja vooral ik wil zoiets graag doen hè. Toffe dingen blijf ik graag voor wachten en ja, we zijn er toch!
File op het eind dus aan de hoeveelheid bootjes ligt het niet.
Nog steeds te druk bij de bel. Ik heb m eerlijk gezegd daardoor ook nog nooit gedaan.
Wat een baan hè. De schoonheidprijs zal ie nooit winnen maar dit kan er zo wel mee door toch? Dit ziet er nog wel tof uit zo.
Bovenstaande foto is de laatste foto die ik met deze camera geschoten heb. Ik ging namelijk nog een keer in Kärnan en het was de bedoeling om mijn camera weer in m'n broekzak te doen net als bij de eerste rit. Dat afgeven enzo daar hou ik niet zo van maar dat was wel beter geweest. Dan had ik m nu nog gehad. Die lifthill waar je zo lang op zit, heeft m geen goed gedaan. Teveel druk op de camera waardoor die kapot is gegaan. Maar dat houd wel in dat er deze trip een nieuwe, betere camera gaat komen dus dat is dan toch weer positief.
Voor nu ga ik nog even verder met telefoon foto's.
Nessie is een oudje maar blijft wel grappig om te doen. De Family coaster die er onder ligt ook maar even meegepakt. We zitten dus ook aan een dagbingo.
We gaan de hoogte in met de uitkijktoren.
Hansa Park blijft dus wel een leuk park om de coasterbingo up tot date te houden. Dus als ze nou zorgen dat ze weer wat nieuws neerzetten, dan kunnen wij die kant weer op.
Het nadeel is wel dat het park toch wel ver weg ligt. Je moet het eigenlijk altijd wel combineren met iets anders want voor een dagje op en neer is vanuit Brabant niet te doen.
Schwur des Kärnan vond ik echt supertof qua spanningsopbouw maar ik had wel iets meer van de rit verwacht als je de toren uit bent. Dat is toch een beetje mwah, mwah kan ermee door. Volgens mij vinden de meeste forumleden m wel heel erg tof maar komt dat niet gewoon door alles vóórdat je de toren uit gaat. Dát is namelijk wel een steengoed gedeelte maar de rit zelf? Ik ben benieuwd wat jullie ervaring met Kärnan is.
Tot zover dit TR. Ik bedank u voor het lezen.