Vandaag een vlucht gemaakt bij “This Is Holland”. De preshows voelden voor mij echt als een manier om tijd te rekken aan je bezoek en vond ik niet van toegevoegde waarde (de presentator vond ik zelfs enigszins irritant).
De tweede preshow vond ik kwa opzet wel beter dan de eerste, die eerste preshow zou van mij vervangen mogen worden door een leukere/interactievere opvulling. Na het zien/horen van de instructies is het tijd om te boarden. (Tip: loop niet als eerste door, dan zit je meer in het midden).
De vlucht zelf duurde voor mijn gevoel een stuk langer dan Voletarium in Europapark. En de vlieg ervaring is enigszins vergelijkbaar, iets meer afwisseling in beeld was voor mij wel wenselijk geweest (veel polderlandschappen en water effecten). Wel complimenten voor de mooie soundtrack!
Als je een goede aanbieding voor This Is Holland kan vinden is “This Is Holland” een leuke toevoeging aan je dagje Amsterdam. Maar voor de volle pond kan je beter doorsparen voor je bezoekje aan Europapark (Voletarium). Die film is toch net iets pakkender.