broodje123 Ik blijf nog steeds Toverland een veel te duur park vinden. Het heeft ongeveer de zelfde grote als Avonturenpark of Duinrell, en dan is 36 euro heel veel. Die kosten 25 euro.
Er staan voor mij in Toverland alvast 3 achtbanen die beter zijn dan de beste achtbaan in Hellendoorn of Duinrell. Ik kan me naar die twee parken alvast geen dagtrip meer voorstellen.
Als je kijkt naar de entreeprijs van Movie Park en Phantasialand zitten ze hier best prima, zeker voor de extra lange dagen met veel entertainment. Ik vind de prijs dan ook het bezwaar niet. Het is meer dat het systeem nu voor veel bezoekers niet logisch is. Ik had zelf bijvoorbeeld 32-34 euro als standaardprijs gezet voor wanneer Avalon open is en 25-27 euro en dan verder gewoon dynamische prijzen online die je desnoods echt lekker goedkoop maakt.
Komt trouwens ook wel bij dat in Toverland niet extra wordt gerekend voor bijvoorbeeld Halloween, terwijl dat toch een prachtig evenement geworden is waar elders een extra ticket voor zou worden gerekend. Dat hadden ze ook kunnen doen.