The_Bullgod Niek oh? Twee rondes? Zou dat ook blijven bij de reguliere operations? Best een cool baantje geworden zo! Volgens mij doen ze alleen 2 rondes als het relatief rustig is. Anders houden ze het bij maar 1 ronde
The_Real_Infernape Hjalmar weet je toevallig wat dan de verwachte openingsdatum zou kunnen zijn? Edit: Tusenfryd heeft zelf een instagram post gemaakt waarin vermeld wordt dat de openingsdatum in mei is, maar specifieker kunnen ze niet zijn helaas
Hjalmar The_Real_Infernape weet je toevallig wat dan de verwachte openingsdatum zou kunnen zijn? Oorspronkelijk was TUV gepland voor de week van 16 April, maar die werd geannuleerd om onbekende redenen. Ik verwacht persoonlijk derde week van Mei een opening te zien van de baan.
The_Real_Infernape Hjalmar Oehhh dat wordt nog eens spannend, ik ga er zelf op 20 mei heen. Thanks voor het inzicht!
CoasterAnne Zijn dat nou de upstop wheels die dat rare geluid maken? Mag wel wat meer smeerolie op dan… Het ziet er in elk geval tot uit, vooral achterin heb je denk ik de beste rit!
Hjalmar Er was een wiel “ge-explodeert”, dat zal het geluid zijn. De video’s van gisteren zijn gewoon zonder enorme trillingen.
Huubdv Het park staat voor mij in de planning dit jaar, ik was al benieuwd maar dit maakt het alleen maar meer
Hjalmar En Storm is gevalleyed tijdens test rondes. Te hard achteruit gelanceerd en dus ze lopen wat vertraging op met de opening.
The_Bullgod We zullen het zien, want het park zelf heeft volgens mij alleen nog maar aangegeven de baan in de maand mei te willen openen. Maar verder hebben ze geen specifieke datum genoemd.