John Ik heb een update aan de openingspost toegevoegd. Dankzij de bijdrage van ons gewaardeerd forumlid @Cerveza mogen we de winnaar blij maken met een prachtig pakket bestaande uit het fotoboek 'Abandoned' van Seph Lawless en een drietal pins uit Cedar Point, Kennywood en Thorpe Park 😎. Dankjewel!
Eftelflags John Pins uit Cedar Point?! Stem eens allemaal op mijn foto ofzo! Maar @John ; kan je even kijken of je al een foto van mij had? Of was ik vergeten?!
Chimeara Eftelflags Mocht ik winnen mag je wmb de pins hebben. Het boek lijkt me zelf wel leuk. PS. Dat is niet omdat ik een eventuele prijs niet waardeer, maar iemand anders een plezier doen hoeft niet verkeerd te zijn.
FlyingTimo Tsja - ik mag een fotowedstrijd niet missen natuurlijk - ik moest echter kiezen uit zo'n 2600 (!) pretparkfoto's uit 2019 - net op tijd dus 🤣
John Met 5 inzendingen op de laatste dag hebben we in totaal 38 inzendingen binnen gekregen. Lang niet gek voor een eerste keer dacht ik zo! Ik ga ze verwerken en zorgen dat jullie spoedig kunnen stemmen! 🙂
Aurelius Ik kan er natuurlijk niks van, maar voor zo'n eerste keer heb ik de Olympische gedachte maar aangehouden 😛 Ik ben benieuwd naar alle inzendingen!