Piet_Verdriet Ja daar viel ik ook over toen ik het zag.
De acteur lijkt mij een afgekeurde Cirque du soleil artiest, het is het net niet naar mijn smaak, het mist die levendigheid die Spiderman in de films heeft.
Nu lijkt het erop alsof Spiderman bezig is met zijn laatste kunstjes omdat hij al de 50 is gepasseerd.
Ok eerlijk is eerlijk de ruimte is vrij beperkt, maar haal dan die kisten weg, gooi er een full blown turnmat op en zet Spiderman aan het trainen.
Als ik naar atletiek kijk op tv kan ik een paar goeie sprongen en flips zeker waarderen.
Maar de kers is natuurlijk die Stunt-tronic, dat ding kan maar 1 kunstje natuurlijk, maar wat is het toch gaaf dat de techniek werkt en eerlijk is eerlijk het maakt het plaatje zeker compleet.
Die attractie zit ik niet op te wachten, weer een schermenattractie waar je iets moet wegschieten, niet echt mijn ding, leuk voor een keertje, maar als je wat jonger bent kan ik mij voorstellen dat dit hartstikke tof is om te doen.
Het gebied zelf ziet er heel goed uit vind ik, mooi afgewerkt met leuke eastereggs zoals we van Disney kunnen verwachten.
En de amateur goochelaar in mij werd wel blij van het showtje van Dr. Strange waarin wat goocheltrucs verwerkt zitten.
An sich leuke trucs, maar dan moet het wel goed uitgevoerd worden, dus op dat vlak kom die show nog een tikkie knullig over, maar verder is die erg lollig om te zien.