Liampie Coaster-GEOFF Onzin, weggooien is zonde, want de objecten die mist bestaan nog ergens. Stuur maar naar me op, dan kijk ik wat ik voor je aan de praat kan krijgen!
Coaster-GEOFF Liampie hoe wil je dat ik je contacteer daarvoor? Stuur ik de save-files zelf op (zijn er maar 2), of de bestandsnamen van diegene dat ik mis? Het is niet zoveel hoor. Denk een object of 20 waarvan 1 park maar 1tje ( MS-CT02C).. Hoe dan ook bedankt!
Liampie Ik weet niet of je op deze site ook een PM met bijlage kan sturen? Anders kan dat op New Element sowieso. Als je daar een account aanmaakt kan ik hem meteen approven voor je. Altijd handig om te hebben. ๐
Aquaslide Liampie Ik weet niet of je op deze site ook een PM met bijlage kan sturen? Helaas niet, maar je mag me wel mailen hoor ๐ Via een omweg heb ik je een PM gestuurd via Themepark met mn mailadres. Dus als je daar even kijkt ๐
Coaster-GEOFF Liampie heb ik net gedaan.. Raar, ik had gezworen er vroeger al een account te hebben gehad maar vond er niks van terug.. Zal het mij ingebeelde hebben ๐. Zal straks een pm sturen.. Heb trouwens nooit geweten dat jij daar admin was.. Supercool! Toch een gevestigde waarde sinds jaar en dag... ๐
msnguy Ik heb momenteel tot 18:00 een testserver runnen. Zoek in de lijst naar "pretpark.club server". Het wachtwoord is: "DikkeB&M" zonder "". De versie op de server is de nieuwste stable versie (0.2.6): https://openrct2.org/downloads/releases/latest Mocht je een betere map weten/hebben, dan mag je deze delen in dit topic en kan ik de map in een volgende sessie veranderen in deze map. Have fun!
Aquaslide Ik zie de meest mooie projecten voorbij komen maar hoe maken jullie de gebouwen? Welke sets en waaar kan ik deze downloaden? Ik heb al een lange tijd geen (Open)RCT2 gespeeld ๐ Vroegah heb ik ook nooit de moeite genomen om mooie gebouwen te maken, dus wie o wie heeft zin om mij een beetje wegwijs te maken in realistisch bouwen zoals ik op bovenstaande screenshots allemaal zie ๐ฅ msnguy Ik heb momenteel tot 18:00 een testserver runnen. Zoek in de lijst naar "pretpark.club server". Het wachtwoord is: "DikkeB&M" zonder "". Ik krijg een foutmelding. Hoe krijg ik de juiste versie op m'n laptop?
msnguy Aquaslide Ik krijg een foutmelding. Hoe krijg ik de juiste versie op m'n laptop? De versie op de server is de nieuwste stable versie (0.2.6): https://openrct2.org/downloads/releases/latest. Deze moet je downloaden. Alle andere versies werken niet. Dream_wizard Ben je DC06? Ik zie dat diegene gewoon aan het bouwen is namelijk. Als je inlogt als spectator kun je niet bouwen, als je inlogt als gewone "user" kun je wel bouwen. DC06 is user en zou moeten kunnen bouwen. Edit: zo te zien loopt alles nu lekker soepel op de server! Komt allen, plek zat om mooie dingen samen te maken. Als het druk genoeg blijft zal de server vanavond ook nog blijven draaien ๐ .
Dream_wizard Hij deed het bij mij, alleen heb ik geen permissie om te bouwen ๐ Door de nieuwe versie te downloaden op Openrct 2
Aquaslide Michael maar kan ik daarna gegarandeerd OpenRCT2 spelen op deze Windows 10 Pro 64 bit machine? Ja, zonder problemen ๐ Doe ik ook ๐ msnguy De versie op de server is de nieuwste stable versie (0.2.6): https://openrct2.org/downloads/releases/latest. Deze moet je downloaden. Alle andere versies werken niet. Jup dit werkt ๐
Michael Potver, ik wil dit ook gewoon spelen. Ik zie dat ik via Steam voor een tientje RCT2 kan kopen. Nu vind ik het niet erg dat tientje uit te geven (18 jaar nadat ik het spel voor het eerst kocht ๐), maar kan ik daarna gegarandeerd OpenRCT2 spelen op deze Windows 10 Pro 64 bit machine?
Mark Michael Hij draait hier ook sinds deze week prima op Windows 10. Machtig mooie extra functies. Hij kwam hier al voorbij maar ik leer veel van Deurklink op YouTube: https://www.youtube.com/user/Nederlandsch
Tim Ik kan me herinneren dat er omstreeks 2008 iemand de Efteling volledig had nagebouwd in RCT2. Helaas kan ik die file nergens meer vinden. Iemand die weet heeft van dit project of me het bestand kan bezorgen?
msnguy Tim Ik kan me herinneren dat er omstreeks 2008 iemand de Efteling volledig had nagebouwd in RCT2. Helaas kan ik die file nergens meer vinden. Iemand die weet heeft van dit project of me het bestand kan bezorgen? Ik heb nog gezocht op een oude harde schijf, maar helaas niks gevonden. Ik had trouwens de Efteling uit 2004 destijds in RCT2 geloof ik. Inclusief "werkende" spoorwegovergangen. Ik heb uren door dat park lopen dwalen destijds. EDIT: Na wat Googlen kwam ik uit op de naam van de bouwer en het voormalig e-mail adres. Ik heb de maker een mailtje gestuurd met de hoop dat het e-mail adres nog in gebruik is!
ppc-anoniem-2 Pfffff, toch maar eens de schuur in om te kijken of ik mijn RCT2 CD-ROM nog ergens heb liggen! En in de tussentijd het spel nog even op mijn iPad spelen, blijft ook leuk!
Michael Na 17,5 jaar RCT2 voor het eerst te hebben gekocht nu opnieuw een tientje uitgegeven aan RCT2 ๐
QDude24 Een aantal jaar geleden ben ik naar het inmiddels gesloten park frรคnkisches wunderland in Duitsland geweest. En was het een goed park? Nou nee, veel dingen zagen er verwaarloosd uit, en er was maar een operator voor alle rides, dus elke ride ging omstebeurt open. Maar toch ben ik in het park geรฏnteresseerd geraakt. Waarschijnlijk omdat ik wel wat voel voor foute Duitse parken. Ik vroeg me af hoe ik het park zou runnen. Van het een kwam het ander, en ik heb het nagebouwd als een rct2 scenario. Ik heb zowel google earth als de park plattegrond gebruikt om het voor elkaar te krijgen. Ik ben toch best blij met het resultaat!
broodje123 QDude24 Sorry voor de late reactie, maar wat gaaf. Ik ben altijd fan geweest van dit soort parken, eigenlijk wel zonde dat er niet zoveel meer gebeurt. Je kan het alleen maar huren voor events.
ppc-anoniem-2 Tof, ik ben ook weer begonnen, heerlijk zeg, en ik heb alle andere spellen ook (parkitect, planet coaster, RCT3) maar er gaat toch niets boven het RCT2 gevoel, zelfs met alle beperkingen die in het spel zitten.
Coaster-GEOFF ppc-anoniem-2 Precies! Parkitect is op zoveel vlakken beter en uiteraard moderner. Na een paar uurtjes RCT kijk je (met hoofdpijn) dubbel door de pixels, maar toch, grijp ik daar telkens naar terug! Ongelooflijk toch. Ik heb nooit een 5de van mijn eerste parkitect park afgewerkt... ๐
Jules Coaster-GEOFF Parkitect is op zoveel vlakken beter en uiteraard moderner. Na een paar uurtjes RCT kijk je (met hoofdpijn) dubbel door de pixels, maar toch, grijp ik daar telkens naar terug! Ongelooflijk toch. Ik heb nooit een 5de van mijn eerste parkitect park afgewerkt... ๐ Grappig hoe anders dat voor mensen is. Alleen al de coasterdesigner in Parkitect nodigt mij zoveel meer uit om daar mee te spelen dan maar weer terug te keren naar RCT2. Ik heb RCT Classic veel op mijn Mac gespeeld, maar nu ik Parkitect heb is dat voor mij toch het spel geworden om even rustig een uurtje of twee iets leuks in te bouwen. Vooral realistische achtbanen met thema op een klein grondvlak en dan een blusprint maken voor het volgende scenario bevalt me uitstekend.