Hjalmar Guy Schijnbaar heeft Disney op TikTok bevestigd dat Beverly officieel terug zal keren naar ClubCool.
Dennis Hjalmar Guy Schijnbaar heeft Disney op TikTok bevestigd dat Beverly officieel terug zal keren naar ClubCool. Een keer proberen, en daarna nooit meer 🤣
Hjalmar Aangezien het Marocco Pavillion nu in beheer is gekomen van Disney zelf, zijn ze begonnen aan flinke onderhoud aan het pavillion. Het is alleen niet geheel duidelijk wat er momenteel wordt gedaan qua onderhoud.
SvenDonut Hjalmar Alles in een vers jasje verf is natuurlijk ook al onderhoud, maar ik gok aan de paar machines die er staan dat er ook wat bouwkundig onderhoud gepleegd wordt.
Hjalmar Harmonious is momenteel volledig aan het testen in de avond. Ondertussen is Journey of Water eindelijk verticaal gegaan met de bouw.
The_Bullgod Hjalmar Dit ziet er super vet uit zo in het donker. Maar hoeveel blijft hier van overdag zichtbaar qua constructies?
Hjalmar Dit ongeveer, Dit blijft allemaal liggen, het zal niet zoals bij Illuminations weggesleept worden.
Japio Hjalmar Dit blijft allemaal liggen, het zal niet zoals bij Illuminations weggesleept worden. Ik vind het nogal wat. Moet wel een hele vette show zijn dan..
Niek Hjalmar Dit ongeveer, [tweet] Dit blijft allemaal liggen, het zal niet zoals bij Illuminations weggesleept worden. Ik vind het een afzichtelijk geheel overdag.
Japio Hjalmar Toen vroeg ik me dat ook al af. Vind het gewoon zonde. Zoiets is altijd aanwezig op foto's en zo, en het is op zichzelf best wel een eyecatcher. Ik wacht het eindresultaat nog af. Hoewel ze niet heilig zijn heeft Disney wel vaak laten zien vér te willen en kunnen gaan om constructie of techniek weg te werken. Hier zal het dus wel écht onmogelijk/ondoenlijk zijn én enorm de moeite waard.
Hjalmar Zack Riddley heeft weer een update voor World Celebration, deze keer de tegels voor buiten. Uiteraard ook nog beeld van de nieuwe Creature Workshop.