Aquaslide JeepeeB - Helaas, niet te bekijken voor mensen die niet in Belgiรซ wonen... Misschien dat @ArcovandenBroek ons daarmee kan helpen dat we het wel kunnen zien?!
ArcovandenBroek Als het goed is kunnen we het weer volgen via vier.be Maar uiteraard kan ik weer afleveringen beschikbaar stellen, alleen zijn mijn linkjes uit de openingspost verwijderd. ๐
Aquaslide ArcovandenBroek - Is dat ook mogelijk voor de trailer die recent geplaatst is? Want deze is dus via vier.be niet te bekijken ๐
ArcovandenBroek Aquaslide Helaas heb ik deze niet beschikbaar, maar ik denk dat ie snel in HD beschikbaar komt. ๐
Dennis Ik heb de trailer gezien op de telefoon van Nelleke tijdens het kijk feestje. Wow! Maar denk dat we ze snel gaan beginnen...
Svekke Ga maar uit van een start op 8 maart (finale op 26 april en dan 8 afleveringen terug tellen) Geweldige promocampagne zetten ze weer neer ๐
ArcovandenBroek Zondag 8 maart zal de eerste aflevering zijn, kan niet wachten. En straks F5'en. ๐
ArcovandenBroek De video op vier.be kunnen we in Nederland niet bekijken. Maar gelukkig staat ie ook op https://www.facebook.com/demolopvier Hopelijk kunnen we straks wel alle afleveringen kijken.
Dennis WOW, ik heb hem net via de VPN gekeken op vier.be. Maar hoe tof zeg! Gaat wel weer een goed seizoen worden...
ArcovandenBroek Vanavond bij Cafรฉ De Mol de eerste beelden en het voorstellen van de kandidaten. Wat tof weer en volgens mij een hele dynamische en fanatieke groep. Kan niet wachten op volgende week. ๐