Taronco Goh wat grappig dat metro station thema bij de ingang van de brake run. Ben heel benieuwd hoe het gebied eromheen eruit gaat zien. Ze hadden het in het artikel over een soort New York achtige buurt maar die Biergarten past daar totaal niet bij in mijn mening.
The_Bullgod Taronco volgens mij ging het ook alleen om de achtbaan in een "New York" achtig thema en niet de hele omgeving. Maar dan vind ik het wel apart dat het verhaal rond Monster juist in Stockholm speelt en niets met New York te maken heeft. Waar zouden ze dan dat New York thema gebruiken? Ik denk dat er dan ook helemaal niks zal komen mbt New York.
Taronco The_Bullgod Ja het ging ook meer om de omgeving van de baan en de nieuwe winkels/gebouwen om de baan heen. Ik had het alleen dan zelf toffer gevonden als de Biergarten ook was meegetrokken in dat thema.
Cerveza En de lifthill komt nu echt tevoorschijn, bizar dat ze het daar neergezet krijgen in het compacte park.
Taronco Oh toch geen kleurrijke baan dus.. Toch wel beetje wennen in zo'n enorm kleurrijk en vrolijk park!
The_Bullgod Taronco dat het geen kleurrijke baan zou worden was mij al lang duidelijk. Want de stukken track die al geplaatst waren voor de final brakerun en het station, waren al donker. En ook alle inverted track die bij de fabriek gespot is, was donker van kleur.
Hjalmar Hij valt er monsterlijk buiten, met deze kleuren. Ben benieuwd hoe snel ze deze baan hebben staan, nu het park toch niet open is.
Taronco The_Bullgod Ja maar ik dacht dat de donkere kleur voor remmen en station zo waren bedoeld omdat deze ondergronds zijn geplaatst. De concept arts waren allemaal witte supports met een knalgroene track. Maar blijkbaar hebben ze toch een donkere kleur gekozen.
Marvin Heerlijk hoe die lifthill uit het niets uit de grond komt en meteen al zo kort langs een gebouw af naar boven loopt! 😃
Taronco Wat een enorm toffe plek voor de first drop ook. Mensen die nu aankomen met de boot zien meteen de trein rakelings boven hun langs vliegen! 😮
Marvin Wat een gigantische palen ook waar de supports aan hangen zeg, dit is weer een van de zeldzame keren dat B&M aan custom supports moet doen. En ditmaal echt letterlijk om te zorgen dat ze alles op de kade kunnen houden.
Remco82 Kleine update, gemaakt door Daniel Svenèr en geplaatst op de FB pagina van European Coaster Club
Mark Ik zie nu dat ie op eerdere foto’s al zichtbaar was, maar mij valt nu pas die support voor de first drop op. Wat een ding. Afzichtelijk, maar ook weer niet. Er tof dat B&M wat meer weet af te wijken van de standaard als daar reden toe is
The_Bullgod Mark hopelijk will Grona Lund eens uitleggen waarom ze voor deze oplossing gekozen hebben.
The_Bullgod QDude24 dat weet ik wel zeker, dat ze dat niet mogen. Maar ze hadden hier ook voor normale supports kunnen kiezen, om dit zelfde mogelijk te maken.
Jules The_Bullgod Maar ze hadden hier ook voor normale supports kunnen kiezen, om dit zelfde mogelijk te maken. Als dat kon, hadden ze dat wel gedaan, want dat is goedkoper. Op basis van de foto's lijkt het me echter dat de kademuur te dicht bij de draaicirkel van de drop ligt om halverwege de draai een standaardsupport te zetten.