Taronco Blijf het nog steeds verbazingwekkend vinden hoe ze dit monster er in hebben weten te proppen. Ik hou zo enorm van de creativiteit van dit park. Ik kijk nu al uit naar de testritten. Ben benieuwd hoe dichtbij de treinen bij alle verschillende gebouwen komen!
The_Bullgod Marvin Volgens mij zit er direct vooraf gaand aan dit schuine stuk ook een korte remsectie. Je zult dus niet op "volle snelheid" hier naar beneden de remmen in schieten.
Dream_wizard Ik kijk hier erg naar uit om de achtbaan schuin in de ankers te zien gaan, heel weinig banen hebben dit l.
ppc-anoniem-2 Dream_wizard naja. Er zit nog een stuk endbrakes op een normale hoek hoor. Beetje een afstandfoto maar je ziet wel dat de echte remmen onder een hoek van 10 graden zitten. En daarna glij je de diepte in.
Taronco Ben benieuwd wanneer de eerste testritten zullen plaatsvinden! Als ze 24 april open willen moeten ze toch snel beginnen?
The_Bullgod Taronco wat ik heb begrepen van coasterblog.se op facebook, zullen ze volgende week gaan beginnen met testen.
ppc-anoniem-2 B&M doet niet aan een pull-through zoals Intamin (en soms Vekoma). Dat scheelt je zo een week in de testduur.
ppc-anoniem-2 Zover ik begrijp wil de TUV vooral dat je kan aantonen dat het veilig is, en hoe je dat doet, dat haalt niet zo heel erg uit. Vele andere B&M's (zoals Silverstar) hebben ook nooit een pull through gehad volgens mij 🙂
Dream_wizard Ik dacht dat Black mamba met de laatste renovatie van de rotsen juist wel een pulltrough heeft gehad Of was dit om de rotsen uit te meten
Niek B&M staat er om bekend dat ze geen pull through doen. En daar zijn ze trots op ook, de eerste trein door de baan gaat er op volle snelheid doorheen. Dream_wizard het hekwerk hierboven is inderdaad alleen voor de clearance.
ppc-anoniem-2 Foto : https://coasterforce.com/forums/threads/phantasialand-improvements-for-2018.42345/page-3 B&M gebruikt vaker, zover ik weet, een hekwerk dat ze tegen de baan kunnen houden om te checken of alles OK is in plaats van een trein met touwen aan de baan te knopen en zo te zien of je je handen of benen te ver kan uitsteken.
The_Bullgod ppc-anoniem-2 Ja die plaatjes zijn echt schitterend. Hier nog een paar meer van de afgelopen dagen.