Dream_wizard Ik had misschien aan de kant van het water vlak voor die kleine helix een batwing gehad, iets unieks.....Nu bestaat de baan alleen uit zero g Rolls en ik dacht ook een half loop
Taronco The_Bullgod Ik denk dat de baan nu vooral gemaakt wordt door het feit dat je constant langs en boven gebouwen heen vliegt. Op zich is een looping een leuk element maar geniet ik vaar meer van het gevoel van een kurkentrekker of zero-g roll. Ik denk dat ze op geen enkele andere plek een looping kwijt hadden gekund.
The_Bullgod Taronco wat ik dus al zei, veel van de gebouwen zijn nieuwbouw en speciaal gebouwd rond deze track layout. Als de layout er anders uit zou hebben gezien, zouden deze gebouwen ook anders geworden zijn.
The_Bullgod ppc-anoniem-2 is ook geen probleem. Maar voor mij geeft een ander element wat meer afwisseling in de layout dan alleen die rolletjes linksom of rechtsom.
Joell The_Real_Infernape Misschien ooit nog een keer. Maar nu ndat ik de grootste 3 parken al gedaan heb ben ik niet van plan on nog verder te reizen voor deze baan helaas.
Marvin Het is natuurlijk moeilijk oordelen zonder een ritje gemaakt te hebben maar ik denk niet dat ik een looping zou missen in deze baan. Misschien is het juist vooral ook eens goed dat die er niet in zit aangezien het zo'n standaard ding is voor een B&M inverted? 😃
The_Bullgod Marvin Ik zeg zelf ook niet dat ik een looping mis in de layout van Monster. Maar het zijn nu wel alleen maar rollen als inversies, een looping had wel voor wat afwisseling kunnen zorgen.
Taronco The_Bullgod In principe zijn alle inversies in de meeste RMC's ook rollen en daar hoor ik ook weinig mensen over klagen.
Eftelflags Zijn er mensen die echt serieus klagen over de lay out? Even kijkend naar de locatie. Hier is toch echt maximaal alles uitgehaald?
The_Bullgod Eftelflags klagen over de layout van Monster doe ik niet, want ook ik begrijp wel dat dit zo'n beetje het maximaal mogelijke is. Nee, dit was meer een gevalletje "Wat als.....".
Taronco Blijf het nog steeds verbazingwekkend vinden hoe ze dit monster er in hebben weten te proppen. Ik hou zo enorm van de creativiteit van dit park. Ik kijk nu al uit naar de testritten. Ben benieuwd hoe dichtbij de treinen bij alle verschillende gebouwen komen!