Wat ik al verwacht had. “Animatronics” met beperkte bewegingen. Ik vind de Punctuel met waaier en kroon er raar uitzien, en dat komt niet doordat hij nog geen kleding aan heeft.
Aanpassing aan Symbolica: O.J. Punctuel duikt vaker op
- Bijgewerkt
Ze hadden 1 schokkende pop. Nu hebben ze 4 schokkende poppen.
Ik vind het best een prestatie dat jij het nu al zeker weer zonder wat gezien te hebben...
Basilisk verwacht jij dan een animatronic van Disneykwaliteit?
Hoevaak werden er geen hoge verwachtingen geschept door de Efteling met de aankondigingen en bleek achteraf dat elke Jan Doedel met een beetje technische kennis dit ook had kunnen maken?? ....Kuch.....Baron.....Kuch....
En ook weer met Symbolica, ja we hebben de beste bouwer van de wereld, en andere grootspraak hoor en las ik de Efteling verkondigen.
Dan vervolgens met animatronics komen die we kwalitatief ook in de vorige eeuw al kregen.
Nee mijn verwachting van de drie Puntuels of Punctuellen ligt er laag, en daar hoef ik geen bevestigende foto voor te zien.
- Bijgewerkt
Hmmm... Beetje apart. Maar eens in het echt gaan bekijken, zo op de foto’s vind ik het niks.
Ik vind ze eigenlijk wel leuk. Ik kan er de humor wel van in zien, ben vooral benieuwd naar de rol die ze uiteindelijk gaan vervullen.
Ik vind ze wel grappig, en in die scene zal alles een verbetering zijn, alleen lijkt "animatronic" wel een groot woord.
ook hebben ze een beetje "typische" Efteling Animatronic-hoofden gekregen.
Binnenkort maar eens kijken of ik ze in het echt kan bekijken.
Ik vind ze best leuk geworden hoor! Ze hebben alleen een vrij kunstzinnig uiterlijk gekregen. Dat vind ik wel prima, maar ze vallen wat uit de toon met de rest van de figuren in de attractie. Ben daarom erg benieuwd welke ontwerper hier bezig is geweest want dit lijkt niet de hand van Sander de Bruijn te zijn.
Ik vind dit eigenlijk door de subtiliteit en de humor leuker dan verwacht. Ik had dan ook niet 't idee dat er ineens voor miljoenen in animatronics zou worden geïnvesteerd. Dit is een geestige verbetering en 't gevoel van een tour op verboden terrein wordt zo aanzienlijk versterkt. Prima dit.
- Bijgewerkt
Jules Subtiel?! Er staat een man in een jurk en een kroon op zijn hoofd en een enorme buste. Dat harnas vind ik idd wel subtiel.
Nee, ik moet het even in het echt zien. Vind het ook jammer dat ze er nu als standbeelden staan, pas in de kerstvakantie is het helemaal af.
Punctuel in de jurk lijkt wel een paspop met een masker op?
Piet_Verdriet Punctuel in de jurk lijkt wel een paspop met een masker op?
Dat... is het ook.
Ik ben nog even geen fan, dit moet voor mij in het echt heel goed uit de verf komen want ben er nu totaal niet blij mee.
Mijn eerste indruk aan de hand van de foto's is dat het er best leuk uit ziet en het zoals verwacht om minimale bewegingen zal gaan. Ik heb alleen het idee dat het uiterlijk van het masker wat af wijkt van de andere Punctuels die al in Symbolica te vinden zijn. Binnenkort maar eens in het echt gaan bekijken dan heb ik er ook een wat beter beeld van denk ik.
Marvin het zoals verwacht om minimale bewegingen zal gaan.
Minimale inspanningen. 9+ !
Met minimale bewegingen als uitgangspunt vind ik deze drie incarnaties van de lakei eigenlijk best koddig, een verstopte surveillant die ongemerkt een oogje in het zeil houdt past goed in het verhaal en een spannendere invulling van de spiegelscènes is in het ritme van de attractie denk ik een goeie zet. En als kers op de taart verschijnt eindelijk 's Eftelings eerste drag queen, hoera! Ik ben voorzichtig positief.