Tonnie Bedankt voor je reactie! Ik weet niet hoelang geleden je het park bezocht hebt? In 2011 is Toy Story erbij gekomen, in 2012 Grizzly en in 2013 Mystic Manor. In 2014 Paint the Night, 2015 de fantasyland walkthrough, 2017 Iron man en 2019 Ant Man. Als alles open is het een mooi aanbod, maar als er een grote attractie wegvalt is het inderdaad een stuk minder compleet. Als je de vergelijking maakt met Parijs missen ze inderdaad nog 1 grote attractie maar hebben ze qua entertainment wél meer te bieden. Daar moet je van houden natuurlijk. Als je naar de afgelopen jaren kijkt en de 2 darkrides en achtbaan welke in aanbouw zijn realiseren ze zich maar al te goed dat het niet compleet was en is. Ik ben benieuwd naar de nieuwe toevoegingen en hoe deze de dynamiek in het park gaan veranderen 😃
Eftelflags Thanks! En chique is inderdaad anders met die beamers. In Anaheim zijn ze prachtig weg gewerkt in de ramen van Mainstreet maar daar hangen ze natuurlijk permanent. Hier zullen ze zodra het kasteel weer open is wel weer terug gaan naar het verhuurbedrijf 😉
Hjalmar Het verdient zeker meer dan dit, echt een top park! Qua foto's ben ik zelf fan van kiekjes die iets aan de lichte kant zijn. Dat de lucht wit of met wolken is op de foto's is omdat dit ook de realiteit was 😉 We hebben tijdens ons bezoek geen zonnestraaltje gezien wat het foto's maken natuurlijk erg lastig maakt. Maar met een temperatuur van 27 graden heb ik de zon niet gemist hoor 🙂
Niek Helaas was deze show in onderhoud toen wij er waren. Dit onderhoud is 6 dagen voor ons bezoek aangekondigd, balen dus 🙁 Een grote extra reden dus om het park zondag nog even aan te doen en de laatste 2 voorstellingen mee kunnen pikken, vandaar dat we het bezoek bij de Big Buddha hebben versneld. Super toffe show met prachtig decor en goede zang. De prinsessen acteren wel heel erg als poppen met vooraf-ingestudeerde robot achtige bewegingen (op ieder Youtube filmpje doet elke prinses hetzelfde) dus dat kan ik als het enige minpuntje bedenken. Kwalitatief erg hoogstaand en zeker een must-see! Voor mij niet de beste Disney show ter wereld maar hij staat wel hoog in het lijstje 😃 Door het hoge tempo en de afwisselende nummers wel een erg hoog herhalings-gehalte.