Moby Heerlijk wat een verademing zonder hysterische fans die buiten aandacht willen.
Tot op zeker hoogte ben ik het met je eens.
Zelf ben ik nu twee keer bij een live reveal geweest, en ja er is een groep dat iets te hysterisch is, nouja so be it denk ik, staan we bij een concert van onze favoriete artiest staan we over het algemeen ook mee te gillen met de muziek.
Het sfeertje bij zo'n live reveal als je daar bent is wel fenomenaal te noemen, dus ik kan je zeker aanraden als het weer kan en het word weer op die manier gedaan dan zeker te overwegen te gaan.
Verder vond ik de reveal bij die live evenementen altijd wat minder, een reveal te midden van de fans haalt voor mij toch de spanning weg voor een deel.
Liever zie ik een mooie flashback montage zoals vaker word gedaan, met spannende muziek en quotes van de deelnemers en dan op video de reveal.
En op die manier heb ik geen moeite met gillende fans, de eerste keer dat ik live bij de reveal was werd dit ook zo gedaan, en je kon een speld horen vallen op dat plein, en dan die verlossing van de mol, alsof het Nederlands Elftal een doelpunt gescoord had in de finale tegen Duitsland bij wijze van spreken.
Verder een heerlijk seizoen, mooie locaties, leuke opdrachten, waanzinnige groep, enige minpuntje vond ik wel de opdracht in de mijn, dan ben je onder de grond, op het terrein van de mol zeg maar, en dan moeten ze passief in een karretje zitten.
Speltechnisch had hier best wel meer uitgehaald kunnen worden, een opdracht op die locatie eerder in de serie met een twist dat de kandidaten letterlijk de mol konden zien ofzo.
Maar goed het is zoals het is, het was een mooi seizoen vind ik, en respect voor Nikkie die even haar winst volledig doneert aan het goede doel.
Nog twee maanden wachten en dan mogen we weer, het zal mij benieuwen hoe het nieuwe seizoen zal worden met alle restricties en beperkingen.