Ik verwacht alleen maar oud kandidaten en proeven die het meest populair waten bij de kijkers.
Ruim een jaar geleden kon je namelijk meedoen met een enquete die opgesteld was door de makers van het programma.
En er werd naar alles gevraagd, wie je favoriete mol was van alle seizoenen tot dan en waarom, welke opdrachten je het leukst vond, welke kandidaten je een tweede kans zou bieden om opnieuw jacht te maken op de mol en meer van dat soort vragen.
ik verwacht echt met dit all-stars seizoen echt een “best of” 20 jaar widm, met de tofste opdrachten, een waanzinnige mol of mollen, en kandidaten die een hoge gunfactor hebben om nog eens in het programma te verschijnen.
Zo zagen we ook in de trailer iets met koffers gebeuren, nu kan ik mij het seizoen van George als mol herinneren waar volgens mij een gelijkwaardige opdracht lijkt te zitten waar ook koffers overgegeven moeten worden, en waarbij een specifieke koffer belangrijke inhoud had.(ik doe dit even uit het hoofd dus kan het niet checken)
Ook zagen we een shot van een helikopter, nu zegt dit verder nog helemaal niks, maar mij doet dit terugdenken aan de opdracht in zuid-Afrika waar Daniel Boussevain als volleerd jager uit de heli hangt om op andere kandidaten te jagen.
Wel lijkt het mij tof als dit seizoen echt voor de fans is, want hoelang word er al niet geroepen hoe leuk het kan zijn als er twee mollen zijn, zonder dat ze dat van elkaar weten tot een bepaald punt in het programma?
en in Toscane heb je aardig wat kerken, zelf hoop ik dan weer op een moment dat de kandidaten weer met de Mol kunnen spreken en dat het “format” word aangehouden zoals destijds met Miljoushka als mol, oftewel, laat in de nacht, beetje spooky omgeving, een klein kerkje alleen verlicht door kaarsen en (kunst) maanlicht, spannende muziek en natuurlijk waanzinnig ge-edit.
Daar hoop ik echt op.
Wat kandidaten betreft is Nikky de Jager al een soort van uitgelekt dus dat is al 1 toffe kandidaat, lekker hysterisch maar wel meedoen met alles.
Ron Boszhard is een gedroomde kandidaat om nog een keer te verschijnen voor iedereen, maar Ron heeft al ontkend in het programma te zitten, wat natuurlijk ook een afleiding zou kunnen zijn.
Zelf zou ik het leuk vinden als Diederik Jekel, Kees Tol, Dennis Weening, Inge Iepenburg, Marc Marie Huijbrechts, Jon van Eerd, Frits Sissing, Patrick Stoof Soundos el Ahmadi dan bij dat rijtje zouden zitten.
Ook allemaal kandidaten die op wat voor manier hun stempel hebben gedrukt op het programma.
Maar goed zo zijn er nog veel meer kandidaten die dat gedaan hebben want laten we Ellie Lust niet vergeten met haar “etherdiscipline”
Ook Ellie heeft al aangegeven niet in het programma te zitten maar ook hier geld weer niets is wat het lijkt en kan het de spreekwoordelijke afleiding zijn.
In ieder geval kan ik niet wachten tot 5 september, hier thuis hebben we er onwijs veel zin in!