Wie is de Mol in Nederland is definitief afgehaakt naar zaterdagavond televisie ipv het gave programma op de donderdagavond. Verloren gegaan aan het eigen succes als je het mij vraagt. Elk frame wordt geanalyseerd waardoor visuele hints onmogelijk zijn, elk woord wordt gewogen waardoor taalkundige hints onmogelijk zijn. Wat rest zijn straks vergezochte hints over de Mol waarvan iedereen dacht; dat kan toch niet?
Ik vind de opdrachten dit jaar redelijk inspiratieloos, of kennen teveel parameters waardoor mollen voor iedereen makkelijk is. Zo een opdracht met een meetlint is zo eenvoudig te fucken. En dat hoeft geeneens express. Hetzelfde met die enveloppen, zolang je daar individueel doorheen moet kan een mol alles doen zonder het ooit in beeld te krijgen.
Ik ben er na gisteren overigens wel uit dat het Nathan is. Mil stond op de goede plaats bij de opdracht en stuurde Leonie op pad voor het geld. Daarmee verdiende ze teveel ged wat niet had gehoeven. Buddy molt alleen maar bewust en wordt erg door de regie naar voren gehaald als verdachte. Ik heb Rob ook verdacht, maar dat is denk ik de kandidaat die het spel gewoon erg lekker speelt. Het enige wat mij zorgen maakt is dat iedereen op Leonie zit en meestal is dat een teken.