Michael Walibi België was inderdaad een lelijke puist in die tijd, maar was voor mij ook altijd een park waar ik de meeste potentie in zag. En dat komt misschien wel door het verleden toen het eigenlijk een grote speler in Europa was met meerdere goede darkrides en een compleet attractie aanbod. Het verval was echter groot na de komst van Six Flags en misschien was het ook wel die teleurstelling die ervoor zorgde dat men zo kritisch was op het park. Het is al met al erg fijn dat men de laatste jaren de potentie zelf ook weer in ziet en deze investeringen doet. Deze baan gaat echt de kroon worden op een goed meerjarenplan dat eindelijk ook eens volledig uitgewerkt lijkt te worden.
Jaren geleden toen het sixflags tijdperk net voorbij was ook naar walibi geweest. Heb het destijds niet ervaren als een park wat 't net niet was. Ik vond destijds wel bobbejaanland er beter bij liggen, maar die was toen nog niet zo afgegleden. Heb in walibi altijd wel potentie gezien omdat er redelijke rides stonden, maar verder stond het behoorlijk stil. Totdat vertigo kwam. Maar dat was een flop, en toen kwam er weer stilstand. Maar sinds pulsar is walibi echt lekker op weg!
Bobbejaanland daarentegen heb ik altijd potentie in gezien, maar is naar mijn mening steeds verder afgegleden. Is nu ook lang geleden dat ik daar ben geweest moet ik eerlijk toegeven, maar had gehoopt dat dat park ook eens weer wat meer liefde zou krijgen.