Taronco Dream_wizard Wauw wat ziet de baan er goed uit. Ben echt benieuwd naar hor alle nieuwe en toffe elementen aan gaan voelen!
The_Bullgod Dream_wizard Ja qua statistieken gaat dat zeker gebeuren. Net als de theming. Of de rit zelf ook vetter zal zijn, dat moet nog blijken.
coasterwaffle Enil Ja dit zie ik zeker ook nog wel gebeuren, persoonlijk hou ik van airtime en deze baan zal meer en sterkere airtime punten bevatten dan Goliath en Untamed. Ook vind ik dat de thematisatie (desondanks deze nog niet helemaal klaar is) er al beter uitziet. Ik ben wel benieuwd hoe het er gaat uit zien als het helemaal klaaar is.
Taronco Je kunt inderdaad zien dat ze zijn afgestapt van het oranje/gele Afrikaanse thema van de conceptarts. Vind dit ook wel beter staan bij de huidige kleur van de baan. Ben benieuwd naar de treinen en de naam!
coasterwaffle Ik ben heel blij dat ze van de originele concepts van het station en kleuren zijn afgestapt want dit ziet er gwn wel mooier uit. In het begin wist ik niet echt wat ik er van moest vinden en vond ik de kleur van de track en supports maar meh. Maar na het stationsgebouw te zien vind ik het echt heel mooi bij de baan passen en een gwn echt heel mooi gebied. Ik hoop dat deze achtbaan toch wel ook mooi gedetailleerde en gethematiseerde treinen heeft (maar hier twijfel ik eerlijk gezegd niet echt over).
DaltonTerror Ik vraag me eigenlijk af of ze naast de lifthill nog vanalles gaan doen als toekomstige parkuitbreiding. Daar is nog een hoop plaats.
The_Bullgod DaltonTerror op dit moment zijn ze in dit gebied ook een nieuw restaurant aan het bouwen.
Joell Zal nog wel even duren. Maar ik denk niet in de korte termijn. Enerzijds door hun enorme uitbreiding komend jaar. anderzijds corona
coasterwaffle Ik ben eigenlijk wel benieuwd ofdat er veel thema gaat zijn in de wachtrij. Ik zou het wel leuk vinden als ze meerdere show-rooms gebruiken zoals bevoorbeeld pulsar, ik ben nogsteeds wel heel benieuwd naar het exacte thema van de achtbaan
Taronco Hij krijgt wel echt een tof station! Ze houden het in de aardetonen/groentinten dus het past daardoor een stuk beter bij de baan!
Loekiloeki Zeker mooi. Had niet verwacht dat er nog zoveel moeite in het station werd gestoken. Al heb ik met dit soort gebouwen wel vrij snel het Rollercoaster Tycoon gevoel. Vierkante blokken als gebouw maken. 😋