Marvin Eftelflags of mooie grote frisbee! Dat is een beter idee inderdaad! 🤩 En tof om te lezen dat men inderdaad voornemens is om wat te gaan doen met die ruimte in de toekomst.
coasterwaffle Als ze hier later een nieuwe achtbaan/andere attractie neerzetten op het overgebleven stuk grond, zal er misschien ook het ene pad worden aangelegd naast Kondaa , in ieder geval is het fantastisch dat ookal hun masterplan nog bezig is dat ze ook nog denken wat er na gaat gebeuren.
K-ToF Het nieuwe themagebied begint er mooier en mooier uit te zien... Bron: Walibi Band In het station van Kondaa is men ondertussen begonnen met het testen van de verlichting: https://fb.watch/4cDR5qzeuR/ Bron: Walibi Band
The_Real_Infernape Oeh, die lichteffecten zijn wel tof, erg benieuwd hoe dat eruit gaan zien tijdens dispatchen! Waait het trouwens gewoon erg of zitten er ook ventilatoren in het station om die nepbegroeiing te laten bewegen?
Enil The_Real_Infernape het waait echt enorm hard nu met windstoten tot 100 km/u dus het zal de wind wel zijn 😅
coasterwaffle The_Real_Infernape Gisteren was het redelijk slecht weer daar in Waver, heel veel regen en ook heel veel wind, de nepbeplanting was gewoon aan het bewegen door al de wind, dus spijtig genoeg geen ventilatoren voor zover ik kan zeggen.
Michielsken Is dit echt in Wavre? Dit soort details verwacht ik echt niet, zelfs niet na de vernieuwde zones de voorbije jaren. Ik ben echt onder de indruk en dan reken ik de baan zelf nog niet mee. Hopelijk is dit duurzaam genoeg en zorgt dit ook voor de nodige extra inkomsten om de komende jaren de investeringen én het onderhoud te rechtvaardigen.
K-ToF Kijk eens aan...het nieuwste restaurant van Walibi Belgium heeft ook een voorkant. Knap! foto: Themepark Magic, uiteraard
coasterwaffle The_Bullgod Het hele gebied ziet er prachtig uit, het ziet er ook zeker naar uit dat de zone de derde april zal kunnen openen aangezien bijna alles klaar is. Alleen nog wat meer testen en de finishing touches afwerken, maar daar zijn ze ookal mee bezig zoals de watervallen testen.
coasterwaffle Een ander perspectief van het stationsgebouw, en wauw wat ziet het er zo goed uit. zo veel details en alles is zo goed uitgewerkt. Er lijk ook een trapje te zijn gemaakt dat aan het rechterkant van de ingang naar een deur lijd, ik weet niet wat er achter deze deur zal te vinden zijn, misschien een ingang voor de fast pass of voor staff?
DaltonTerror coasterwaffle Misschien gewoon theming? Denk niet dat het functioneel is want dan zou er verplicht een trapleuning aanwezig moeten zijn. Het ziet er wel verdomd goed uit zeg! Heerlijk die nieuwe weg die Walibi is ingeslaan.
coasterwaffle K-ToF Wow deze zien ef echt heel mooi uit en zijn ook echt heel goed promotie materiaal.
Convival Beetje misleidend wel he... Je rijdt niet door al die watervallen, rockwork en groen. Hopelijk verandert dat nog, maar daar ben ik wel sceptisch over.
scagen Convival Beetje misleidend wel he... Je rijdt niet door al die watervallen, rockwork en groen. Hopelijk verandert dat nog, maar daar ben ik wel sceptisch over. Er is in de laatste zelfs een inversie zichtbaar waar het de non inverted Cobra rol moet voorstellen 😅
Loekiloeki Convival Mwah een visual is vaak aantrekkelijker gemaakt dan het in werkelijkheid zal worden (kijk naar Nigloland) maar een misleiding vind ik wat ver gaan. Ik vind ze er wel erg gaaf uitzien. Walibi pakt echt flink uit.
Hjalmar ThrillSeeker De promotie van La Via Volta had zes treinen rijden, in de tijd van Six Flags. Dat is pas interessant 😉