NielsC Er is momenteel 1 baan van Vekoma, model Renegade (Fanta Animation Park) die een Zero-G stall heeft. Aangezien de layout custom lijkt te zijn, zal dit een verzoek zijn geweest van de klant, want de normale off-the-shelf- modellen van Vekoma hebben dit specifieke element niet. Dan hebben we het over de nieuwere modellen als Spacewarp/Bermuda Blitz/Top Gun.
Edit: Wat betreft je opmerking over voorkeuren, het gaat mij niet om of de baan intens is of niet. Ik vind RMC een prima bedrijf die leuke banen maakt, maar absoluut ook niet meer dan dit. Kolmarden was prima, Walibi en Dollywood vond ik teveel geforceerde elementen bij elkaar waarbij er gemiste kansen zijn, dat, is de persoonlijke mening. Het ergste vind ik eigenlijk nog dat elke willekeurige pretpark community steeds maar roept dat elke houten achtbaan een RMC moet worden zodra ze ouder worden, want "ze zijn zo goed".
Waar ons dit laat wat betreft Intamin, super dat we een nieuwe mega coaster hebben in Europa. Ben benieuwd naar de ervaring van de elementen, maar ik wacht rustig af tot Europa wat gekalmeerd is rondom de virus voordat ik uberhaupt de oversteek maak naar het vaste land.