coasterwaffle de vuurkorven nemen hun vorm aan, en worden roos geverfd? De beplanting voor het gebied is ook van start gegaan.
The_Bullgod Daffie Je zou inderdaad denken, dat dat zeker wel zal lukken. Ook het groen aanplanten is ondertussen al begonnen zag ik. Maar voor mij zal het toch wachten worden opdat ook de baan in Plopsaland open is. En er dan een mooi weekendje van maken.
Hjalmar Daffie Ook een unicum tegenwoordig, een attractie die open kan aan het begin van het seizoen.
coasterwaffle Ik hoop dat tegen wanneer deze baan opent de bomen al wat hebben kunnen groeien en er al mooi groen uitzien, dit zou dan een mooier totaal plaatje geven aan het nieuwe gebied.
Enil RocketMatt hoogstwaarschijnlijk nog niet gebeurd, anders hadden we het wel al zien voorbijkomen op een van de fora. Ik begin te denken dat dat hier misschien niet nodig was over de hele baan omdat er weinig near misses zijn. Op de brakerun en lift hill hebben ze wel al tests gedaan met het lichtruimprofiel. Correct me if I’m wrong
coasterwaffle Enil Neen op de lifthill hebben ze ditgedaan zoals we kunnen zien op deze fotohttps://www.instagram.com/p/CIoaVQChFVF/?utm_source=ig_web_copy_link en op de brakerun hebben ze dit ook al eventjes geleden gedaan. Maar misschien moet dit niet over de hele baan gebeuren want er zijn niet veel near misses, maar laat die testritten maar komen zou ik zeggen!
RocketMatt Dus als ik het goed begrijp en stel dat er geen hele pull-through meer nodig is, zal het hopelijk niet lang meer duren voor we de eerste testritten zien?
coasterwaffle Enil Ik hop dit in ieder geval. Stel je voor, deze avond officiële aankondiging van Walibi en ook gewoon nog is de POV dat zou echt de max zijn, ik kan niet meer wachten op de eerste testritten.
MatthijsB coasterwaffle Nee eerst filmpjes door de bosjes van een meter of 500, digitaal gezoomd, met een k*t resolutie en het liefst bij nacht
Waliman MatthijsB Dat gaat dan allesinds beter zijn dan bij F.L.Y. Daar zagen we hooguit iets als het boven de muren kwam... Dan is de verrassing bij de opening wel des te groter....
coasterwaffle Wow!!! Wel een beetje traag, maar dat is normaal bij de eerste testritten. Nogsteeds wow