coasterwaffle stratos Als we de theming puur los gaan beoordelen van de attractie , dan is er wel wat concurentie in Belgie , .. en dan denk ik vooral aan Plopsaland. Robospinner of Time traveler of wat de naam ook mag zijn zal zeker concurrentie zijn voor deze Intamin coaster. En als je van inversies houdt dan zal je waarschijnlijk meer geïntresseerd zijn in de Extreme spinner. Persoonlijk ben ik meer te vinden voor airtime en de mega coaster wel meer (en betere/intensere) airtime momenten bevatten dus het hangt een beetje af van wat je verkiest.
stratos coasterwaffle Dat is zeker waar , en ik hou persoonlijk ook liever van hoogte , snelheid , airtime ,.. inversies zeggen me niet zo veel , en het rondspinnen al helemaal niet . Dus voor mij gaat de aandacht volledig naar deze beauty 😁
Enil coasterwaffle als je goed kijkt kuk je rechts van de rode wiellader de drakenkop zien liggen in lichtgrijs beton.
coasterwaffle Enil Dankuwel voor deze foto's nu ben ik nog benieuwder naar het exacte thema en de story line en natuurlijk de naam van de achtbaan. In ieder geval als ze het goed doen dan zou een draak met de achtbaan een heel goed thema zijn.
Enil K-ToF een hele goeie angle om de achtbaan uit de bekijken trouwens, ziet er in het echt zo spectaculair uit! Als je in de buurt bent is het zeker de moeite waard om daar even te stoppen. (Getrokken vanaf de parking van restaurant Les 5 sens) Jammer dat ik enkel over een iPhone beschik want met een goede camera met telelens had deze foto nóg vetter (en wallpaper worthy) geweest 😃
The_Real_Infernape Enil Ik zou hem dan wel op een andere manier delen. Nu heb je elke keer het pretpark.club logo erop zitten 🙃
Michael The_Real_Infernape Mensen mogen ook altijd even mailen naar team@pretpark.club als ze graag een toffe foto willen delen voor wallpaper redenen zonder watermerkje erop. Dan kunnen we altijd even kijken wat er mogelijk is.
Hjalmar Die kleuren van de trein werken eigenlijk best goed met verschillende licht invallen, heel mooi 🙂
coasterwaffle De treinen zijn ondertussen goed ingepakt, dus we zullen de eerste testritten toch niet zo snel gaan zien.
Enil coasterwaffle Dat zou volgens mij kunnen betekenen dat ze het onderhoudsgebouw gaan thematiseren, en dat ze de treinen niet willen beschadigen.
coasterwaffle Enil Dit zou echt heel goed kunnen ja en in ieder geval hoop ik hier toch op ja. Dit zou het gwn helemaal afmaken en zou het totaal plaatje beter maken dan er gewoon een groene loods naast de baan te hebben staan. We zullen zien wat ze gaan doen maar ik krijg terug hoop dat ze dit toch gaan doen aangezien voor zover we weten alles op de concept arts terug kwam buiten dan het storage gebouw dus misschien en hopelijk komt dit dus nog.
Mark Enil Dat zou volgens mij kunnen betekenen dat ze het onderhoudsgebouw gaan thematiseren, en dat ze de treinen niet willen beschadigen. Ga er maar niet van uit, je voorziet een gebouw niet van afwerking of kleur als je die vervolgens nog gaat thematiseren.
K-ToF De lelijke asfaltweg voor Challenge of Tutankhamon zal ook eindelijk verdwenen zijn. Foto: Walibi Band
Enil Mark daar ben ik me ook van bewust hoor. Bovendien lijken de stalen platen waarmee het gebouw bekleed is ongeschikt om nog thematisatie op te monteren. De achterkant van de shop had bijvoorbeeld een netstructuur waar dan houten palen op konden worden geplaatst. Die is niet aanwezig op het onderhoudsgebouw dus ik vrees er ook voor dat ze dit kaal gaan laten. Maar ik blijf natuurlijk hopen 😉
coasterwaffle ik had nog een vraag, we hadden eventjes geleden gezien dat er rond de treintjes een stalen boog werd geplaatst voor de pull trough test. Maar ondertussen zijn de treintjes alweer in gepakt en is de stalen boog terug weg. Heeft Walibi deze pull- trough test dan al gedaan zonder dat iemand het gezien heeft of nog niet?
Enil coasterwaffle ik denk van niet. Dat had niet onopgemerkt voorbijgegaan met alle aandacht die wij fans aan deze baan schenken. Een pull-through duurt wel eventjes dus de kans is zeer groot dat iemand dat dan wel had gespot. Volgens mij hebben ze de tweede trein zo ver mogelijk naar achter op de remmen zodat ze nog aan de remmen konden werken.
coasterwaffle Enil Ik vind het vooral raar van hun dat ze de trein aan het klaarmaken voor de pull-trough test en dan opeens de treinen terug in te pakken zonder iets te doen. Maar inderdaad je hebt gelijk. Zo een test duurt wel een tijdje dus dat zou sowieso wel door iemand gespot moeten zijn.