Taronco Ik ben volgens mij een van de weinige die deze baan echt er tof uit vind zien. Ik vind het wel tof dat Intamin weer eens wat nieuws probeert en het een unieke baan maakt. Ik denk (ook kijkend naar de video van de baan) het reuze mee valt qua snelheid verlies in dit element. In een normale Cobra Roll voel je ook het snelheidsverschil niet zo sterk.
K-ToF Wat een heerlijk uitzicht vanaf Tiki Waka. Gek hoe de ooit zo saaie uithoek van het park (tot 2018 viel daar echt niets te beleven) plots de meest interessante geworden is.
Michael Ook mooi te zien dat het hoogste punt vakkundig wordt bewaard voor een persmomentje! Maar wat een toffe baan! ๐
RtHt Wauw, wat vet! Er was vooralsnog geen echte reden om Walibi Belgiรซ te bezoeken. Dit gaat er echter zeker verandering in brengen!
ArcovandenBroek Dit wordt echt een topper hoor, goed bezig daar! En wat gaat de bouw snel. Op naar Wavre volgend jaar! ๐
Matthijs Ziet er echt heerlijk uit.๐ En zoals ik het uit deze hoek zie wijkt die drop niet zoveel af van EGF, geweldig ๐
Njit Taronco jammer. Zou leuk zijn als ze een Cable Lift Hill zouden gebruiken zoals bijvoorbeeld Intimidator 305.
Glenneke Njit Zou leuk zijn als ze een Cable Lift Hill zouden gebruiken zoals bijvoorbeeld Intimidator 305. Vermoedelijk zou je op dit moment dan al een kabelgoot zien die een stuk dieper mee op de first drop gaat. Een standaard ketting reikt meestal maar tot net over de top, zoals je nu ziet. We gaan dus beter uit van een ketting ๐
tomtycoon64 Hij krijgt een kettinglift, dit stond in de animatie van Intamin. HIGH SPEED CHAIN LIFT. Dus net zoals hyperion. (blijkbaar niet in de animatie, maar ik heb het zeker ergens gehoord)
K-ToF De skyline van Walibi Belgium is redelijk veranderd. Het saaiste themagebied in het park is nu misschien wel het interessantste. Bron: Parkfan Explorer
Taronco Wauw ze hebben wel goed nagedacht over de sightlines in het park. Wat ziet die lifthill er fantastisch uit op die foto's! ๐
stratos Hallo , weet iemand reeds hoe deze coaster zal heten ? ben reuze benieuwd naar de naam. Wat ziet die drop er intens uit zeg :.. nu hoeven we niet meer speciaal naar holiday park aangezien we onze eigen EGF zullen hebben ๐
K-ToF stratos De achtbaan heeft momenteel nog geen naam. Ik ben dus even benieuwd als jij. Zou er dit jaar een Fan Day komen? Want dat is in Walibi Belgium meestal het moment dat er dingen aangekondigd worden.