The_Bullgod Het Finse Särkänniemi park zal nog dit jaar hun Intamin Half-Pipe coaster uit het park verwijderen. Deze baan is toch al niet echt populair onder de bezoekers van het park, is lastig in onderhoud en staat dicht bij de rand van het park waardoor de buren van het park veel last hebben van het lawaai dat deze baan maakt. Voorlopig komt er nog niets terug in de plaats van deze coaster. Het park hoopt deze baan aan een buitenlands park te kunnen verkopen.
Jules Ik mis deze dingen nooit. Het is een veredeld schommelschip met veelal lange rijen door de intens treurige capaciteit en de ritervaring is 't ook allemaal niet.
Marvin Jules Ik mis deze dingen nooit. Het is een veredeld schommelschip met veelal lange rijen door de intens treurige capaciteit en de ritervaring is 't ook allemaal niet. Ik geloof het meteen, maar toch zou ik een achtbaan als deze graag nog eens zelf uitproberen. Hopelijk duikt hij op een niet al te obscure plek terug op.
Hjalmar Meh, sla die van Disney ook altijd over. Joell Werkelijk? Dit is voor jou een reden om terug te gaan? Tornado en Taiga zijn vele malen beter dan Half Pipe.
ArcovandenBroek Kan de topictitel aangepast worden? #taalnazi 😉 Ik vond het wel een grappig baantje, de locatie was wel wat afgelegen van de rest van het park. Denk dat niemand de baan zal gaan missen.
Cerveza ArcovandenBroek Kan de topictitel aangepast worden? #taalnazi Speciaal voor @ArcovandenBroek 😉 Toch wel jammer dat ie weggaat, net als je een tripje die kant op aan het plannen bent 😢