Werkelijk schitterend, hier wil ik wel eens een nachtje slapen. 😎

Wow die tweede foto is echt heel erg tof! 😎

Ook hier wordt weer duidelijk hoe belangrijk het is dat kleur en materialen goed gekozen zijn. Ik heb er alvast alle vertrouwen in dat 't prachtig wordt en net als in de concepten. Het idee voor dit hotel vind ik zo zo zo tof en zo passend bij wat 't park al had uit de boeken. Echt leuk.

5 maanden later

Wow wat ziet dat er geweldig uit zeg, een hotel van wereldklasse!

Het ziet er echt heel tof uit, maar ik had toch wel op wat hoog groen gehoopt inmiddels.

Michael Hoezo? Dat komt er niet hoor, tenminste: dat staat op geen enkele artist impressie of tekening. Het binnengebied wordt wandelgebied met water, geen groen. Hooguit een struik.

Michael Deze foto's zijn van tweede week van maart 2020. Ik denk dat er uiteindelijk nog wel wat meer groen komt, zoals klimplanten op de gevels en bloembakken aan de ramen. Als er straks water door het gebied stroomt zal het plaatje ook weer heel anders zijn. Kijk er naar uit hier eens te gaan kijken!

Niek Zoals ik zeg, het ziet er supercool uit, maar ik vind wel wat dat het wat mist op de foto's. Wellicht oordeel ik te vroeg, maar wat organische vormen zouden wel prettig zijn geloof ik.

Vriend_van_de_club Ik denk dat je ook niet veel meer groen hoeft te verwachten hier, omdat dit hotel "Parijs" voor moet stellen langs de Seine. Er zullen vast wel enkele bomen komen langs de kades, maar geen heel bos of iets dergelijks.

@Michael en @Vriend_van_de_club
        Nou, ik denk oprecht geen bomen, behalve die ene op dat kleine eilandje wellicht. Ze zitten verder niet in de concept arts, alleen een eventuele struik of wat klimop. Ik ga er vanuit dat het daar ook echt gewoon stopt. Het 'Asterix en Obelix-Lutetia' dat ze hier neerzetten is een stedelijke rivier (net geen gracht) met aan beide kanten kades en bebouwing. "De dokken van Parijs"

Dan is het zo te zien gewoon even wachten op de afwerking, denk dat die luifeltjes ook wel veel verschil gaan maken.

Ze hebben dit jaar meer sterren dan gasten.
        Ziet er wel gaaf uit 🤠 .

Dat ziet er echt wel heel tof uit, ik denk dat we daar zeker eens gaan overnachten als het geopend is.

6 dagen later

Reportage vanuit een gesloten Parc Asterix. In de laatste minuten een stuk over het resort hotel.

2 maanden later

Vanaf morgen is het nieuwe hotel geopend, en wauw hier wil ik wel overnachten. Meer foto's in de link.

Wow, wat mooi geworden! Goed ook met dat groen in het water. Dat breekt de kleuren toch een beetje op. Er is hier echt met oog voor detail gebouwd.

Wauw, dat ziet er oprecht prachtig uit. Parc Asterix heeft één van de mooiste pretparkhotels in hun bezit!