The_Bullgod Vriend_van_de_club heel erg mooi dat het eindelijk gaat beginnen. Maar wat is de bron van dit alles?
The_Bullgod Hjalmar ik vind vaak een directe link naar de bron wel fijn, voor als er b.v. nog meer info te vinden is.
Hjalmar The_Bullgod Noujah, @Vriend_van_de_club heeft deze informatie aan het begin van het topic ook al neergezet welke via IAAPA was verkregen. Enige wat nieuw is de daadwerkelijk invulling van de tekeningen die in November al waren gevonden. Maar goed, @Vriend_van_de_club aan u de eer verder 😛
Vriend_van_de_club The_Bullgod ik vind vaak een directe link naar de bron wel fijn, voor als er b.v. nog meer info te vinden is. Sorry! Vergeten erbij te zetten! bij deze 😉: https://www.oise.gouv.fr/content/download/62999/384464/file/ParcAsterix_derogation_V1.2_Février_2020.pdf
SvenDonut Tof dat er nog leven zit in dit project, ik kijk erg uit naar deze achtbaan. Verwacht dat deze wel eens in de Europese top komt te staan.
The_Bullgod Vriend_van_de_club Het project krijgt vorm in het hart van een nieuw thematisch gebied van 20.813 m² gewijd aan de Vikingen, Volgens Looopings is dat Viking thema al weer achterhaald. Volgens hun zouden er in den beginnen namelijk plannen zijn geweest om deze nieuwe baan in de buurt van Goudurix te plaatsen, vandaar dus dit thema. Maar hier zou vanaf gezien zijn, vanwege mogelijke overlast voor de hotel gasten. https://www.looopings.nl/weblog/15175/Bouwplannen-onthullen-details-van-nieuwe-lanceerachtbaan-Parc-Asterix.html
Vriend_van_de_club The_Bullgod Ik zou nu ook voor een Gallisch of Keltisch thema gaan, ook vanwege de werknaam Toutatis.
Jules Vriend_van_de_club Dit klinkt toch wel echt goed. Mooie interacties met Trace du Hourra en een steeds betere verdeling van de grote coasters over het hele park. Ik ben niet zo van de heen en weer lanceringen, want dat is alleen maar matig voor de capaciteit, maar dit ziet er toch wel heel erg tof uit.
DaltonTerror The_Real_Infernape Je kan op YouTube de ondertiteling aanzetten en dan bij instellingen de taal kiezen. Kan je de video lekker in het Nederlands ondertitelen... 😉
The_Real_Infernape Vriend_van_de_club un petit peu, maar lang niet genoeg om dat verhaal te volgen haha
The_Real_Infernape DaltonTerror Dat weet ik wel, maar dan krijg je een vertaling van google translate vertaling 🙂
Michael Parc Asterix in 2023. We schrijven hem op voor een meet-up 😛 Ook nog even de afbeeldingen in groot op het forum delen, dat kijkt net wat handiger:
The_Bullgod Michael Parc Asterix in 2023. We schrijven hem op voor een meet-up Ik had PA zelf al in de planning staan voor 2023. Hopelijk word het dan een meet-up samen met Nigloland en Walygator. Ik moet namelijk die B&M inverted nog scoren en Nigloland staat ook al enkele jaren op mijn to-do lijstje vanwege o.a. die Mack Megacoaster en nu ook die nieuwe watercoaster.