The_Bullgod Het park heeft ook een making of gemaakt van het gehele thema gebied. In deel 1 zijn onder andere onride en offride beelden te zien van de coaster.
Taronco De baan ziet er al prachtig uit. Dat wordt in de zomer met volle bomen een tof snelheidsgevoel. Tof dat het park zoveel tijd en geld in het gehele gebied heeft gestoken.
NielsC Grappig dat ze hetzelfde baggage systeem gebruiken als bij Oziris. Mij lijkt lockers makkelijker maar met de ijzersterke operations die ze in dit park hebben lijkt het niet nodig.
ArcovandenBroek Ziet er allemaal heel tof uit, Parc Asterix kan dat! Alleen dat winkelwagentje ziet er niet uit, hopelijk gaan ze deze niet gebruiken. 😃
Tonnie Het is allemaal nog wat kaal, maargoed, na alle bouwwerkzaamheden moet er nog wat groen gaan groeien.
CoasterBrabo Dit ziet er echt heerlijk uit. Kan echt niet wachten op deze baan en op Gotham City Escape. Benieuwd welke van de twee mijn favoriet wordt.
Philosopher Dit ziet er uit als de grotere (en betere) broer van Kondaa.. Ik ben nu al phil te enthousiast.
MattaM Wat een beest van een baan!! Ik zou er niet van opkijken als we zoiets binnen een paar jaar in Sevenum zouden aantreffen..
Shesterfield Wow! Indrukwekkend. Dit zou zo maar eens de Europese Velocicoaster kunnen worden. Wat een snelheid. Mooie thematisering, volwassen, maar toch speels. Perfect voor Park Asterix
The_Real_Infernape Het ziet er wel tof uit, ik vind het alleen jammer dat er zoveel lanceermomenten in die swinging launch zitten. Ik denk dat het beter had geweest als je gewoon vooruit - achteruit - vooruit had gedaan. Nu is het steeds een paar kleinere duwtjes. Ik heb gehoord dat je dat ook voelt in Pantheon in Busch Gardens Williamsburg en dat schijnt toch minder prettig te zijn. Verder een hele interessante layout!
Niek The_Real_Infernape Het ziet er wel tof uit, ik vind het alleen jammer dat er zoveel lanceermomenten in die swinging launch zitten. Ik denk dat het beter had geweest als je gewoon vooruit - achteruit - vooruit had gedaan. Daar kan ik nog niet over oordelen. Het is namelijk ook een launch met hoogteverschillen, en bij Pulsar in Walibi Belgie vind ik dat ook altijd wel een tof onderdeel.
Nevz Echt een hele dikke baan geworden! Absoluut het wachten waard geweest. Het ziet eruit als een betere versie van Pantheon.
Jeroeen Tjonge! Wat een eind omhoog in de Spike! Ben benieuwd naar de rit ervaring, maar t ziet er enorm goed uit. Ben benieuwd of het in de buurt komt van velocicoaster
BeePeeEhv Jeroeen Velocicoaster heb ik gedaan en die houdt gedurende de rit wel veel meer vaart. Ben benieuwd of de spike een "dooddoener" is voor de ritbeleving. En de thematisatie van Velocicoaster is ook wel echt heel gaaf. Het eerste stuk veel bochtenwerk en het 2e stuk na de second launch ontzettend gave elementen. Ben enorm benieuwd naar het franse broertje 🙂