Joell Jules ja dat zeker ik vond het al raar dat ze nog zoveel personeel opgetrommeld kunnen krijgen.
Jules Gatekeeper Oke, en nu? 😛 Ik vroeg me dit ook meteen af. Voor wie 't nieuws nog niet zeg: na concessies van de regering is deze staking van de baan.
Njit 460 miljoen euro extra voor onderwijs, landelijke staking gaat niet door Het kabinet maakt 460 miljoen euro extra vrij voor het onderwijs. Het besluit is vrijdagmiddag genomen tijdens een overleg met vakbonden en werkgevers in de desbetreffende sector. Vanwege het akkoord gaat de landelijke onderwijsstaking van aanstaande woensdag niet door, meldt de PO-raad. Bron: https://www.nu.nl/politiek/6008342/460-miljoen-euro-extra-voor-onderwijs-landelijke-staking-gaat-niet-door.html
DAN2019 Wat een mooie actie van Toverland om kindjes niet te laten vervelen maar pret maken.. terwijl papa en mama gewoon moeten werken :-)
Joell Er zijn wel nog scholen die dicht gaan op woensdag vanwege de staking. Weet alleen niet of deze in de regio van Toverland liggen
Tonnie Joell Er zijn wel nog scholen die dicht gaan op woensdag vanwege de staking. Weet alleen niet of deze in de regio van Toverland liggen Wij kregen een bericht dit weekend van de school van mijn zoon dat ze nog niet weten of ze wel of niet open zijn voor de kinderen maandag, dus grote kans dat er nog zat scholen dicht blijven.
Marvin Goed van Toverland dat ze dit wel gewoon doorzetten. In onze regio zijn veel kinderen op de basisschool op woensdagmiddag vrij, laten we hopen dat door dat soort dingen toch nog veel bezoekers hun weg naar Toverland vinden.
Cerveza Tonnie dat is bij ons dus ook zo. Van dat getwijfeld en gehannes worden we ook niet duidelijker van. Ik heb vorige week bij mijn werkgever voor die staking een snipperdag opgenomen. Ook als de school opengaat blijft die van ons gewoon lekker thuis. En wie weet wel een ritje die kant op.
Tonnie Cerveza Wij hebben het voordeel dat @Ingrid die dag sowieso niet werkt, dus of het wel of niet doorgaat is voor ons niet zo een issue, maar anders zou ik ook niet vrolijk worden van dat gehannes nee.
Jules Tonnie Cerveza Wij hebben het voordeel dat @Ingrid die dag sowieso niet werkt, dus of het wel of niet doorgaat is voor ons niet zo een issue, maar anders zou ik ook niet vrolijk worden van dat gehannes nee. Hup, met de kids naar Toverland!