Mensen, er gaan gelijk natuurlijk alweer verhalen te ronde. Jammer dat jullie zo zijn. De meeste van jullie weten wel dat ik niet zomaar wat roep.
Om even te reageren op Niek , Michael, ArcovandenBroek. De beugel zat goed gesloten bij vertrek uit het station. Gewoon gecontroleerd door de operator en zoals hij al de gehele dag zat. Als ik mij even herinner een stuk of 4 kliks maakt hij bij mij. Dan zat ik vastgelockt op mijn benen. Blijf er inderdaad nog wat ruimte over naar mijn buik, maar dat kan ik ook niet helpen. Heb immers lange benen.
De beugel heeft dus minimaal 4 kliks losser geschoten, tot de volledig open positie. Dat is niet zomaar 1 tandje losser... (want dat gebeurt zo vaak bij diverse achtbaan beugels) Als ik de video even terugkijk dan gaat hij gedurende het eerste deel van de rit steeds een stukje losser zitten. (toen niet door gehad, want ja, zit te genieten van de rit) Totdat hij volledig open was. (godzijdank pas na die twee grote airtime momenten) Na de eerste keer trek ik hem helemaal dicht in 1 ruk en lockte die weer. Vervolgens schiet hij weer los na de volgende bocht. Die beugel was gewoon wat mee aan de hand, wat dat is weet ik niet. Maar ik ben blij dat het niet bij een kind ofzo gebeurde.
Heb het tijdens de ERT geroepen in de trein op de break run. Gezegd tegen de operator en tegen Arco gezegd. Na afloop van de ERT heb ik het tegen de (aan de kleding te zien) supervisor gezegd. De supervisor vertelde mij dat hij het ging doorgeven aan de technische dienst. Ik heb niet meer op het bewuste stoeltje gezeten na het incident. (zat wel vaak op de backseat, op de andere stoel) Andere mensen wel, waar ik hun toch echt gewaarschuwd heb ervoor.
Dus mensen die beweren dat ik dit bewust veroorzaakt heb: Alsjeblieft denk even na. Ik ga dat niet voor mijn lol doen, en ook niet bewust voor views. Ik heb veiligheid van achtbanen hoog zitten en maak altijd veilig een ritje. Maar hier had het in potentie gewoon gruwelijk fout kunnen gaan.
Met betrekking tot het loopings artikel: Die waren er natuurlijk niet bij en hebben er gewoon een mooi verhaal van gemaakt.