Om even terug te komen op die "award winning potential" achtbaan die ze aan het bouwen zijn voor 2022...
Zoveel parken zie ik dat niet zetten in Europa in de huidige omstandigheden, dus laat ons even gokken 🙂
Zou Vekoma eventueel bouwen aan een nieuwe coaster voor TusenFryd?
Op 1 maart 2020 kondigde ze namelijk aan een nieuwe Inverted Coaster in 2021 te openen. Nu dat het een jaar is uitgesteld is wel duidelijk en te begrijpen door de coronacrisis die vlak er na uitbrak.
Destijds werd er meteen gedacht aan een STC van Vekoma, maar dan denk ik wel dat het groter zal worden dat dez van Tripsdrill. Natuurlijk zou het ook over een ander type Inverted Coaster van Vekoma kunnen gaan.
Energylandia is natuurlijk ook altijd een grote kanshebber, misschien wel eindelijk die Tilt Coaster 2.0 waar al zoveel over gesproken is.
Of wie weet verrast Legendia ons wel opnieuw? Ging Parque Warner Madrid ook geen grote nieuwe achtbaan bouwen in 2022, had ik precies ook geruchten over gelezen... Alton Towers misschien voor een SW9? Thorpe Park, wordt toch ook al lang gesproken van een grote achtbaan. PortAventura eventueel...
Walibi Holland, Toverland, Tayto Park denk ik eerlijk gezegd van niet.
Maar hoe dan ook, als de achtbaan in 2022 open moet, zouden we toch binnen 6 maand ongeveer, toch al ergens in een park aanwijzingen moeten kunnen terugvinden he.