QDude24 maar ik hoop nogsteeds dat die van Slagharen een Gerstlauer is
Op wat voor type hoop je dan?
QDude24 maar ik hoop nogsteeds dat die van Slagharen een Gerstlauer is
Op wat voor type hoop je dan?
The_Bullgod https://rcdb.com/18168.htm
On a side note, er schijnt Vekoma track te zijn gesignaleerd bij Walibi Holland
QDude24 On a side note, er schijnt Vekoma track te zijn gesignaleerd bij Walibi Holland
Iemand die toevallig in de buurt van Biddinghuizen woont en zin heeft om dit te factchecken voor ons?
Interessante kleur voor Walibi, had niet verwacht dat ze nog een keer voor geel zouden gaan als dit al bij Walibi is, waar ik voorlopig nog wat skeptisch over ben. Tenzij iemand de loods in de achtergrond herkent natuurlijk.
The_Real_Infernape Iemand die toevallig in de buurt van Biddinghuizen woont en zin heeft om dit te factchecken voor ons?
Als deze foto deze week genomen is... Waar is de sneeuw?
Die track doet me helemaal niet denken aan een vekoma, maar eerder aan een Intamin Impulse coaster.
Erik Ja dat weet je maar nooit, hoe oud een foto is. Ik zal ook niet zeggen dat de foto onmogelijk op hun terrein is genomen, maar ik ben er wel skeptisch over.
Als dit al een paar weken op het terrein van Walibi ligt, zou dat al lang gelekt zijn.
The_Real_Infernape Ik doelde op de oude variant. Had iets vollediger moeten zijn. Sta zelf ook zeer sceptisch tegenover de echtheid van dit gerucht.
NielsB Ah zo, maar daar vind ik het ook niet op lijken. Deze track heeft van die stalen platen om de rails bij elkaar te houden, dat heeft Intamin bij mijn weten nooit toegepast in hun modellen, of in ieder geval niet op hun Impulse coasters.
Als ik zou moeten gokken welke fabrikant deze track heeft gemaakt zou ik wel Vekoma zeggen. Al moet ik wel zeggen dat ik de track atm niet kan matchen met de nieuwe modellen zoals Abyssus
Ik heb 1 van de bovenstaande foto's aan 1 iemand geemaild. Deze persoon heb ik ook op de hoogte gebracht.
Verder hebben deze foto's NERGENS online gestaan op een forum of ergens gedeeld.
Op het betreffende INSTA account is de afbeelding NIET meer terug te vinden.
MrRC bedankt voor de opheldering!
Zijn we er toch even ingetrapt door die Instagram story
MrRC Ik heb 1 van de bovenstaande foto's aan 1 iemand geemaild. Deze persoon heb ik ook op de hoogte gebracht.
Verder hebben deze foto's NERGENS online gestaan op een forum of ergens gedeeld.
Op het betreffende INSTA account is de afbeelding NIET meer terug te vinden.
Hier wil ik een correct op maken. Deze persoon heeft NIETS met deze foto te maken. Bij nader bestuderen van de verschillen tussen de foto van INSTA en mijn foto, ben ik tot de conclusie gekomen dat het NIET mijn foto is, maar van iemand anders. Als je goed kijkt wijkt de hoek iets af van mijn standpunt.
Maar meerdere zijn er idd ingetrapt.
Daar ging het niet om Sjaak, de foto is vast niet van jou, maar wel exact dezelfde elementen staan er op. De locatie is dus bevestigd niet Walibi.
Om even terug te komen op die "award winning potential" achtbaan die ze aan het bouwen zijn voor 2022...
Zoveel parken zie ik dat niet zetten in Europa in de huidige omstandigheden, dus laat ons even gokken
Zou Vekoma eventueel bouwen aan een nieuwe coaster voor TusenFryd?
Op 1 maart 2020 kondigde ze namelijk aan een nieuwe Inverted Coaster in 2021 te openen. Nu dat het een jaar is uitgesteld is wel duidelijk en te begrijpen door de coronacrisis die vlak er na uitbrak.
Destijds werd er meteen gedacht aan een STC van Vekoma, maar dan denk ik wel dat het groter zal worden dat dez van Tripsdrill. Natuurlijk zou het ook over een ander type Inverted Coaster van Vekoma kunnen gaan.
Energylandia is natuurlijk ook altijd een grote kanshebber, misschien wel eindelijk die Tilt Coaster 2.0 waar al zoveel over gesproken is.
Of wie weet verrast Legendia ons wel opnieuw? Ging Parque Warner Madrid ook geen grote nieuwe achtbaan bouwen in 2022, had ik precies ook geruchten over gelezen... Alton Towers misschien voor een SW9? Thorpe Park, wordt toch ook al lang gesproken van een grote achtbaan. PortAventura eventueel...
Walibi Holland, Toverland, Tayto Park denk ik eerlijk gezegd van niet.
Maar hoe dan ook, als de achtbaan in 2022 open moet, zouden we toch binnen 6 maand ongeveer, toch al ergens in een park aanwijzingen moeten kunnen terugvinden he.
The_Bullgod In Tusenfryd komt toch ook een gerstlauer inverted en zijn van zelfde groep.
broodje123 Klopt, maar toch hoeft dat niet automatisch te betekenen dat Slagharen ook een Gerstlauer baan zal krijgen.
Jonathan Ging Parque Warner Madrid ook geen grote nieuwe achtbaan bouwen in 2022, had ik precies ook geruchten over gelezen.
PWM zou inderdaad een grote nieuwe launch coaster krijgen van mogelijk Mack of Intamin, maar volgens mij pas voor 2023.
Jonathan Thorpe Park, wordt toch ook al lang gesproken van een grote achtbaan
Bij Thorpe Park word al sinds de opening van The Swarm gesproken over een volgende grote nieuwe coaster. Dat is dus al sinds 2012. Dit park heeft echt een nieuwe coaster nodig, maar of dat uberhaupt een Vekoma kan gaan worden, dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Ik heb die onbekende gele track bij Vekoma nog eens nader bekeken (hij ligt er nog bij Vekoma )
Er is me iets aan opgevallen, als je kijkt naar de aansluiting tussen de backbone (main spine) en de aansluitings-
flange, zie je dat Vekoma dit nog nooit op deze manier heeft uitgevoerd bij de huidige modellen van banen.
Bij de nieuwere modellen zijn die of vierkant of anders uitgevoerd maar NOOIT rond.