Njit Universal is aangeklaagd omdat de 'Unlimited Refill' beperkt bleek tot '6x per uur'. Nu zou ik het al knap vinden als je 6 van die bekers van 473ml wegdrinkt in een uur maar toch 🤣 A Bronx man is suing NBC Universal after he paid for an “unlimited refill” soda machine deal at one of the company’s theme parks — only to discover he had to wait a whole 10 minutes between each pour. Arnaud says he visited Universal’s Island of Adventure in Orlando, Fla., on July 30 and bought a 16-ounce “Coca-Cola Freestyle” cup — which purported to come with “unlimited” refills all day — for $16.99. The cups come with a computer chip to show you’ve paid for the bottomless deal — but Arnaud learned they were also tracking how often users top up, and are “programmed” to limit refills to every 10 minutes. Bron: https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2019/10/17/bronx-man-sues-nbc-universal-over-unlimited-soda-refills-at-theme-park/amp/
Njit Afgelopen keer ook zo'n beker gehaald bij Six Flags. Wij deelden 1 beker. Als we 1x per uur een refill deden dan was het veel. Op een gegeven moment ben je ook misselijk van zoveel fris.
Njit nander Haha, Nederlander Nou, om nou beide met zo'n beker rond te lopen vond ik gewoon wat overdreven 😆
Jules Ik vond dit zelfs voor de enkele beker opvallend werken. Je kunt met de code onderop maar een keer vullen en daarna krijg je zelfs geen water meer uit de machine.