Randomnickname95 Jullie maken deze man echt veel slimmer dan hij daadwerkelijk is. Deze man denkt dat we in Amerika leven en je iemand die wat onaardigs tegen je zegt miljoenen moet gaan betalen door de rechter.
Er is geen enkel bewijs dat hij schade heeft geleden door Kevin van Eikeren zijn uitspraken. En ik denk dat de rechter ook wel meeweegt dat domme dingen zeggen nu precies is waar we politici voor betalen.
Ik vind het juist heel dom dat Beelen van Eikeren, die toch wel een persoonlijke obsessie tegen hem heeft, zoveel aandacht geeft. Van Eikeren kan zich daardoor juist profileren als "woningbouwer" en keer op keer blijven herhalen dat de grond beter voor woningen gebruikt kan worden dan een speeltuin.
Als hij echt zo slim is, richt hij zijn aandacht op de andere 44 raadsleden die geen persoonlijke obsessie hebben met hem en wellicht wel enthousiast worden van een goedlopende speeltuin in Rotterdam Zuid. En die Van Eikeren waarschijnlijk een zure, kinderachtige schreeuwlelijk vinden.
Wat Beelen moet bereiken is om de erfpacht te verlengen of de grond te kunnen kopen, zowel als hij de speeltuin wil voortzetten of jullie theorie klopt en hij de grond voor veel geld wil verkopen voor woningbouw.
Dat gaat hem niet lukken door kansloze rechtszaken te voeren tegen een raadslid.
Volgens mij hebben we hier te maken met hele grote ego's, niet met mensen die 4D schaak spelen. Beelen is een narcist met een messiascomplex die er niet tegen kan als hij van iemand kritiek krijgt. Ik weet niet echt wat Van Eikeren aan het doen is, maar hij lijkt me nogal rancuneus en ziet de strijd aangaan met een multimiljonair wel als een mooie manier om zichzelf en zijn ideeën in de spotlight te zetten.
Oprecht, ik denk dat jullie Wim Beelen echt veel rationeler laten zijn dan hij eigenlijk is. Voor mij toont het feit dat hij denkt dat het zinvol is om een raadslid aan te klagen juist aan dat hij eigenlijk helemaal geen idee heeft wat hij aan het doen is, noch een plan heeft.
Een "doorzichtig complot" zie ik niet.