Dit hele verhaal was natuurlijk allemaal heel erg gênant, maar hoe skeptisch ik ook was, wat ik nu zie ben ik best van onder de indruk. Zeker in welke tijd dit is neergezet.
Toegegeven, van die Wim Beelen krijg ik enorme jeuk. Die heeft een gigantisch godcomplex. Heb net de video op Looopings gezien en zijn interruptie over hoe banken tegen elkaar op mogen bieden om hun logo in de speeltuin op een pinautomaat te krijgen is echt… delulu. Maar wat ik verder zie is voor het eerst modern en afgewerkt. En dat in een paar weken.
De prijzen lijken me redelijk (ik heb een kind van 5). Het horeca aanbod met veel groente vind ik gedurfd en vernieuwend. Ik krijg altijd een beetje jeuk als eigen eten en drinken meenemen niet is toegestaan, maar heel eerlijk: dit is vrij gangbaar bij alle binnenspeeltuinen. En ik heb ook al vaker gezegd, als eten gewoon prima geprijsd is (ik lees 1/2 euro voor groente en fruit) dan laat ik het met liefde thuis.
De prijs voor het reuzenrad is wel vreemd, dat zie ik niet slagen. Zoiets betaal je voor de London Eye natuurlijk ook maar dit rad is wel gewoon een tweedehands rad ergens vandaan geplukt met open bakjes.
Oh en dat Miniworld hiermee ook niet verloren gaat vind ik eigenlijk ook mooi. Dat was toch ook erg zonde geweest.