Vreemd.. zoiets doe je toch vóórdat je iemand (zoals Hennie) benaderd om zo'n project te starten??
En dan gaan ze het pretpark vergelijken met andere pretparken, wat zo krom is als een hoepel. Dit moet je vergelijken met FEC's, want uiteindelijk is het dat véél meer dan een pretpark. Winst valt te halen uit bowling, theater, Minigolf, etc. etc.. het pretpark zelf is meer opvulling dan wat anders.
Verder dan ook wel weer SUPER klunzig dat hij gewoon aan die camping begint terwijl hij er niet eens een vergunning voor heeft 🤦♂️ (ik blijf er ook bij dat een indoor kinderpretpark véél geschikter is).
Tegelijk snap ik niet hoe die onderzoekers komen op 4 ton minder winst als de camping niet door gaat. Uitgaande van de door deze "experts" zelf aangedragen hoeveelheid van 37000 overnachtingen per jaar zou je dus uit komen op en een winst van slechts 10 euro (en een paar cent) per overnachting. Wetende dat juist die overnachtingen enorme "Big Business" zijn voor veel andere parken kan ik me simpelweg niet voorstellen dat die cijfers kloppen.
Goed.. dat is tot dusver een eerste reactie gebaseerd op wat ze in de krant schrijven. Wanneer ik wat meer tijd heb zal ik eens door het rapport zelf bladeren.