Wat mij voornamelijk opvalt rondom het project is het gebrek van visie. Het lijkt alsof ze helemaal niets zeker weten, afgezien van het feit dat ze een attractiepark op deze locatie willen. Alleen al het feit dat er recent tijdens een veiling spullen gekocht zijn uit Space Center Bremen en die vrijwel direct naar Rotterdam verscheept worden. Waarom is daar in deze fase van de bouw nog ruimte voor? Is er dan niets gepland? Alles wat ze neerzetten is tweedehandse oude meuk en morgen kan er zomaar besloten worden om een of andere attractie uit zuid Europa te kopen en te verschepen, terwijl er ondertussen geen enkel beeld is op een opening.
Als achtbaan fan vind ik het tof dat er een Schwarzkopf komt, maar met zo'n oude baan als trekpleister, jaag je eigenlijk alleen maar publiek weg. Het grote publiek gaat het allemaal zien als sfeerloze oude meuk.
Zodra dit open gaat, ga ik er zo snel mogelijk heen om het te bekijken en de achtbaan af te tikken, want ik ben bang dat de levensduur van dit project aan de korte kant is. Jammer, want met een visie had je er echt nog wel iets van kunnen maken.