Gerrie
Wel 1 ding is zeker. De achtbaan die in Bobbejaanland gestaan heeft kan niet dezelfde zijn als deze die onder Van Der Honing gereisd heeft. Omdat op het moment dat de Wildcat in Bobbejaanland stond (van 1976 tot en met 1981) deze in Spreepark stond (1979).
Dus als het effectief om een Wildcat 45m gaat, dan is het ofwel die van Bobbejaanland (blauw-wit), ofwel deze van Van Der Honing (Spreekpark) (rood-geel), of eentje die ooit in Australië gestaan heeft. Maar het kan niet dat die Wildcat van Van Der Most zowel in Bobbejaanland gestaan heeft als gereisd heeft onder Van Der Honing.
De achtbaan van K. Van Der Honing maar hier op de foto onder Jens Verlop.
En hier de baan van Bobbejaanland:
https://rcdb.com/1498.htm
Interessant is deze foto van Historisch Kermis Transport:
Hier zien we een Wildcat in de jaren '80 in Den Haag op de kermis. Veel meer is hier niet echt over geweten, maar deze doet wel erg veel denken aan de Wildcat uit Bobbejaanland.
Wat mijn vermoeden is, is dat er naast de Wildcat van Van Der Honing, een tweede Wildcat heeft rondgereisd in Nederland (deze van Bobbejaanland dus). En nu ik nog eens naar de tijdschema's kijkt wordt mijn vermoeden bevestigd. Wat die foto die hierboven staat, is van in de jaren '80 en toen was de Wildcat van Van Der Honing nog in Duitsland! Mogelijks hebben beiden banen dan in de jaren '90 samen gereisd in Nederland.
Gerrie, zijn er foto's van die opstellen in Assen? Dat zou ons misschien verder kunnen helpen....